МЕТОДИКА ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-248-254Анотація
Запропоновано методику оцінки результативності інноваційної політики з урахуванням специфіки спиртової галузі, що забезпечить підвищення її якості та конкурентоспроможності підприємств.Посилання
Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. // К. – 2010, “Лібра”, с. 718. 2. Подольська В.О., Яріш О.В. Фінансовий аналіз.// К. – 2007, “Центр навчальної літератури” с. 488. 3. Фінансово-економічний аналіз. Підручник. Під заг. Редакцією д.е.н., проф. Буряка П.Ю., д.е.н., проф. Римара М.В. // К. – 2004, “Професіонал”, с. 520. 4. Чернелевський Л.М., Слободян Н.Г., Михайленко О.В. Аналіз діяльності підприємств та банківських установ: економічний, фінансово-інвестиційний, стратегічний. Підручник. // К. – 2009, “Хай – Тек Прес”, с. 640.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Г. І. Лановська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.