МЕТОДИКА ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Г. І. Лановська Національний університет харчових технологій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-248-254

Анотація

Запропоновано методику оцінки результативності інноваційної політики з урахуванням специфіки спиртової галузі, що забезпечить підвищення її якості та конкурентоспроможності підприємств.

Посилання

Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. // К. – 2010, “Лібра”, с. 718. 2. Подольська В.О., Яріш О.В. Фінансовий аналіз.// К. – 2007, “Центр навчальної літератури” с. 488. 3. Фінансово-економічний аналіз. Підручник. Під заг. Редакцією д.е.н., проф. Буряка П.Ю., д.е.н., проф. Римара М.В. // К. – 2004, “Професіонал”, с. 520. 4. Чернелевський Л.М., Слободян Н.Г., Михайленко О.В. Аналіз діяльності підприємств та банківських установ: економічний, фінансово-інвестиційний, стратегічний. Підручник. // К. – 2009, “Хай – Тек Прес”, с. 640.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-16

Як цитувати

Лановська, Г. І. (2011). МЕТОДИКА ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СПИРТОВОЇ ГАЛУЗІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(58), 248–254. https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-248-254