ВИБІР АЛЬТЕРНАТИВ У ПРОЦЕСІ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО НАМІРУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕОРІЇ ЛАНЦЮГІВ МАРКОВА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ)

Автор(и)

  • Катерина Степанівна Бойченко ДВНЗ “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-183-186

Анотація

Визначено стратегічні наміри харчових підприємств Київського регіону та їх параметри. Досліджено формування стратегічного набору у процесі досягнення стратегічних намірів досліджуваних
підприємств на основі теорії ланцюгів Маркова.

Посилання

Войнаровський А. “Стратегические намерения в интерпретации Г. Хэмела и К. Прахалада” / “Менеджмент и Менеджер”, №8 – http://m21.com.ua/index.php? d_id=50&id=30. 2. Гуияр Ф.Ж., Келли Дж.Н. Преобразование организации. – Пер. с англ. – М.: Дело, 2000. – 376 с. 3. Кельберт М.Я., Сухов Ю.М. Вероятность и статистика в примерах и задачах. Т. ІІ: Марковские цепи как отправная точка теории случайных процессов и их приложения. М.: МЦНМО, 2009. – 295 с. 4. Орчаков О.А. Теория организации: Уч.пособие. Издание второе. – М.: МИЭМП, 2007. – 235 с. 5. Смолін І.В. Стратегічне планування розвитку організації : монографія. – К.: КНТЕУ, 2004. – 344 с. 6. Соколов Г.А., Чистякова Н.А. Теория вероятностей. Управляемые цепи Маркова в экономике. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2005. – 248 с. 7. Томпсон А.А., Стрікленд А.Дж. Стратегічний менеджмент. Концепції та ситуації для анализу. – М.: Вильямс, 2007. – 928 с. 8. УКАБ, Kiev Economics http://agroportal.media5.com/ua/publications/page_3/item_20/ta _tag2/. 9. Hamel, G., Prahalad, C.K. (1989),"Strategic intent", Harvard Business Review, Vol. 67 No.3, pp. 63-76. 10. http://milkalliance.com.ua/index.php. 11. http://obolon.ua/ukr/home/ 12. http://www.krjat.ua/default_u.htm 13. http://www.lawgroup.com.ua/storage/books/pdf/Moloko.pdf 14. http://www.nf.org.ua/members/galacton.shtml 15. http:// www.olkom.ua/rus/kmz/

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-16

Як цитувати

Бойченко, К. С. (2011). ВИБІР АЛЬТЕРНАТИВ У ПРОЦЕСІ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО НАМІРУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕОРІЇ ЛАНЦЮГІВ МАРКОВА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ). «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(58), 183–186. https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-183-186