ВИБІР АЛЬТЕРНАТИВ У ПРОЦЕСІ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО НАМІРУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕОРІЇ ЛАНЦЮГІВ МАРКОВА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ)
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-183-186Анотація
Визначено стратегічні наміри харчових підприємств Київського регіону та їх параметри. Досліджено формування стратегічного набору у процесі досягнення стратегічних намірів досліджуванихпідприємств на основі теорії ланцюгів Маркова.
Посилання
Войнаровський А. “Стратегические намерения в интерпретации Г. Хэмела и К. Прахалада” / “Менеджмент и Менеджер”, №8 – http://m21.com.ua/index.php? d_id=50&id=30. 2. Гуияр Ф.Ж., Келли Дж.Н. Преобразование организации. – Пер. с англ. – М.: Дело, 2000. – 376 с. 3. Кельберт М.Я., Сухов Ю.М. Вероятность и статистика в примерах и задачах. Т. ІІ: Марковские цепи как отправная точка теории случайных процессов и их приложения. М.: МЦНМО, 2009. – 295 с. 4. Орчаков О.А. Теория организации: Уч.пособие. Издание второе. – М.: МИЭМП, 2007. – 235 с. 5. Смолін І.В. Стратегічне планування розвитку організації : монографія. – К.: КНТЕУ, 2004. – 344 с. 6. Соколов Г.А., Чистякова Н.А. Теория вероятностей. Управляемые цепи Маркова в экономике. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2005. – 248 с. 7. Томпсон А.А., Стрікленд А.Дж. Стратегічний менеджмент. Концепції та ситуації для анализу. – М.: Вильямс, 2007. – 928 с. 8. УКАБ, Kiev Economics http://agroportal.media5.com/ua/publications/page_3/item_20/ta _tag2/. 9. Hamel, G., Prahalad, C.K. (1989),"Strategic intent", Harvard Business Review, Vol. 67 No.3, pp. 63-76. 10. http://milkalliance.com.ua/index.php. 11. http://obolon.ua/ukr/home/ 12. http://www.krjat.ua/default_u.htm 13. http://www.lawgroup.com.ua/storage/books/pdf/Moloko.pdf 14. http://www.nf.org.ua/members/galacton.shtml 15. http:// www.olkom.ua/rus/kmz/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Катерина Степанівна Бойченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.