АДАПТАЦІЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ ДО ЗАГРОЗ І РИЗИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-116-120Анотація
Визначено, що адаптацією системи контролю якості аудиторських послуг до нових вимог суспільногорозвитку за допомогою нових інформаційних технологій, є впровадження інфокомунікаційної системи. Вдосконалено інформаційно-аналітичне забезпечення та управління якістю аудиторських послуг за допомогою розробки загальної концепції інфокомунікаційної системи.Посилання
Бычкова С.М. Понятие “качество” в аудите и бухгалтерском учете / С.М. Бычкова, Е.Ю. Итыгилова // Аудиторские ведомости. – 2008. – № 3. – С. 28-32. 2. Іваніна О.О. Удосконалення механізму контролю якості процесу аудиту: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.04 “Бухгалтерський облік, аналіз та аудит” / О.О. Іваніна. – Луганськ, 2004. – 18 с. 3. Кизь В.В. Качество аудита и аудиторские стандарты / В.В. Кизь // Аудитор. – 2010. – № 12. – С. 20-33. 4. Коваленко В.П. Внутрішньофірмовий контроль якості аудиторської діяльності / В. П. Коваленко // Актуальні проблеми бухгалтерського обліку і аудиту в сьогоденні: матеріали наук.-практ. конф. – К.: Національний авіаційний університет, 2009. – С. 30-31. 5. Контроль якості аудиту. Матеріали Європейської федерації бухгалтерів і аудиторів підприємств малого та середнього бізнесу // Бухгалтерський облік і аудит. – 2010. – № 7. – С. 52- 54. 6. Лубенченко О.Е. Оптимізація роботи незалежного аудитора як системи масового обслуговування / О.Е. Лубенченко // Держава та регіони. −2002. − № 4. − С. 113-116. 7. Организация аудиторскими фирмами и аудиторами системы контроля качества аудиторских услуг [Электронный ресурс]: Положение по национальной практике контроля качества услуг 1, утверждено решением АПУ от 27.09.2007 г. № 182/4. 8. Положення про здійснення зовнішніх перевірок якості аудиторських послуг в Україні [Електронний ресурс]: затв. рішенням АПУ від 26.05.2005 р. № 149/5.2 // Бюлетень законодавства і юридичної практики України. − 2006. – № 4. − С. 66-74. – Режим доступу: http://www.sauapu. org.ua. 9. Проскуріна Н.М. Методологічні засади контролю якості аудиторських послуг: адаптація міжнародного досвіду до умов вітчизняної економіки [Електронний ресурс] / Н.М. Проскуріна, В.П. Коваленко // Ефективна економіка. – 2010. – № 8. – Режим доступу до журналу: ttp://www.economy.nayka.com.ua 10. Редько О.Ю. Незалежність та контроль якості в аудиторській діяльності: практ. посіб. / О.Ю. Редько, Т.Л. Шпаковська. – К.: Держ. акад. статист. облік. аудиту, Нац. центр облік. аудиту, 2006. – 102 с. 11. Auditing & Assurance Services / T.J. Louwers, R.J. Ramsay, D.H. Sinason, J.R. Strewser. – New York: Mc Graw – Hill International Edition, 2005. – 764 p. 12. International Journal of Auditing [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.ija-online.com.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Н. М. Проскуріна, В. П. Гринь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.