КЛАСИФІКАЦІЯ ВИТРАТ НА РЕКЛАМУ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Альона Василівна Лисюк Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-66-73

Анотація

Розроблено та теоретично обґрунтовано класифікацію витрат на рекламу для цілей облікового відображення відповідних операцій та підвищення якості інформації, яка використовується для
прийняття управлінських рішень щодо доцільності та ефективності рекламних заходів.

Посилання

Бутинець Ф.Ф. Теорія бухгалтерського обліку: підручний для студентів спеціальності 7.050106 “Облік і аудит” вищих навчальних закладів / Ф.Ф. Бутинець. – [3-є вид. допов. і перероб.]. – Житомир: ПП “Рута”, 2003. – 444 с. 2. Витрати на рекламу у 2011 р. можуть скласти 500 млрд. доларів [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://24tv.ua me/showSingleNews.do?vitrati_na_reklamu_u_20 11_rotsi_mozhut_sklasti_500_mlrd_dolariv&objectId=63402 3. ЗУ “Про авторське право і суміжні права” [Електронний ресурс] // Режим доступу: http http://zakon1.rada.gov.ua/cgibin/l aws/main.cgi?nreg=379212&p=1322146732325632 4. ЗУ “Про рекламу” зі змінами і доповненнями від 07.07.2011 [Електронний ресурс] // Режим доступу: http http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg= 270%2F96-%E2%F0 5. Колеснева Е.П. Рекламная деятельность: учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений по экон. специальностям / Е.П. Колеснева, П.Б. Любецкий. – Минск: ТетраСистемс, 2009. – 256 с. 6. Комерційна пропозиція по розміщенню реклами [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://justinian.com.ua/advertising.php 7. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / Лук’янець Т.І. – К.: КНЕУ, 2002. – 200 с. 8. Малюга Н.М. Концепція розвитку бухгалтерського обліку в Україні: теоретико-методологічні основи: дис. … доктора екон. наук: 08.06.04 “Бухгалтерський облік, аналіз та аудит” / Н.М. Малюга. – Ж.: 2006. – 369. 9. Порядок производства и распространения социальной рекламной информации органов исполнительной власти // Сборник систематизированного законодательства. Реклама: требования законодательства и правила учета. – Выпуск 12. – 2004. 10. Примак Т.О. Маркетинг: навч. посіб. / Т.О. Примак – К.: МАУП, 2004. – 228 с. 11. Ромат Е.В. Реклама: учебник для студентов специальности “Маркетинг”. –3-е изд., перераб. и доп. – Киев;Харьков: НВФ “Студцентр”, 2000. – 480 с. 12. Статистика пользователей интернета. Интересные факты. [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.raznoblog.com/internet/ 2009/01/27/statistica polzovateley-interneta-%20%20%20%20 interesnie-fakti 13. Черняк В.З. Оценка бизнеса. / В.З. Черняк – М.: Финансы и статистика, 1996. 176 с. 14. Шатун В.Т. Основи менеджменту: Навчальний посібник. / В.Т. Шатун. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2006. – 376

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-15

Як цитувати

Лисюк, А. В. (2011). КЛАСИФІКАЦІЯ ВИТРАТ НА РЕКЛАМУ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(58), 66–73. https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-66-73

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ