СУТНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ: ОБЛІКОВИЙ ВИМІР
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-59-65Анотація
Обґрунтовано сутність поняття “електронна комерція”, визначено проблемні питання її бухгалтерського відображення. Проведено аналіз особливостей застосування елементів методу бухгалтерського обліку при здійсненні операцій в електронній комерції.Посилання
Балабанова Л.В. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика: навч. посібник / Л.В. Балабанова, А.М. Германчук. К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 288 с. 2. Баранов А. Электронный бізнес – нужен ли он Украине? / А. Баранов // Internet UA. –2003. – № 12. – с. 16-23. 3. Барсукова с.В. Современный маркетинговые аспекты развития Интернет комерции / С.В. Барсукова // Вестник финансовой академии. – 2000. – № 3(15). – с. 25-33. 4. Беляевский И.К. Основы коммерции: учебно-практ. пособ. / И.К. Беляевский / Московский государст-венный университет экономики, статистики и информатики. – М.: Изд- во МЭСИ, 2005. – 129 с. 5. Бєлуха О.М. Електронна комерція: Україна і світ / О.М. Бєлуха, Т.О. Коропецька, О.С. Білик // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. – 2008. – № 3. – с. 21-33. 6. Бичык С.В. Словарь экономических терминов / С.В. Бичык, А.С. Даморацкая, И.В. Даморацкая. – Минск: Выш. шк., 2009. 271 с. 7. Бусыгин А.В. Важнейший источник экономического анализа / А.В. Бусыгин // Дело-вой вестник “Российской кооперации”. – 2001. – № 5. – с. 15. 8. Висоцька В. Особливості проектування та впровадження систем електронної комерції / В. Висоцька // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: Львівська політехніка, 2008. – № 629. – 191 с. 9. Грехов А.М. Е-комерція: [навч. посіб.] / А.М. Грехов. – К.: Вид-во Європ. Ун-ту, 2006. – 214 с. 10. Дашков Л.П.Коммерция и технология торговли / Л.П. Дашков, В.К. Памбухчиянц. – 5-ое изд. – М.: нформационно- внедренческий центр “Маркетинг”, 2007. – 448 с. 11. Дутов М.М. Правове забезпечення розвитку електронної комерції: дис… канд. юрид. наук: 12.00.04 / Михайло Михайлович Дутов / НАН України; Інститут економіко-правових досліджень. – Донецьк, 2003. – 178 с. 12. Електронна комерція:навч. посібник / А.М. Береза, І.А. Козак, Ф.А. Шевченко та ін. – К.:КНЕУ, 2002. – 326 с. 13. Желіховський В.М. Правові засади електронної комерції в Україні: дис... канд. наук: 12.00.07 “Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право” / В’ячеслав Михайлович Желіховський. –Київ, 2007. – 218 с. 14. Задвірний Я. Використання можливостей електронної комерції у процесі ведення бізнесу / Я. Задвірний,А. Орловська // Формування ринкової економіки в Україні. –2008. – Вип. 18. – с. 70-75. 15. Івахненков С.В. Інформаційні технології в організації бухгалтерського обліку: історія, теорія, перспективи: [наукове видання] / С.В. Івахненков. – Житомир:АСА, 2001. – 416 с. 16. Інформаційні системи вменеджменті:навчальний посібник / Глівенко С.В., Лапін Є.В., Павленок О.О. та ін. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2003. – 352 с. 17. Камінська Л.Б. Проблеми наближення правового регулювання електронної комерції в Україні до європейського законодавства: зб. матер. ІХ міжнар. наук.-практ. конф. [“Моделі та стратегії євроінтеграції україни: економічний і правовий аспекти”]; (30 травня 2006 року) / Українська академія зовнішньої торгівлі. – Київ, 2006. – с. 104-107. 18. Кобелев О.А.Электронная коммерция: [учебное пособие] / О.А. Кобелев, Г.Я. Резго, В.А. Скиба; под ред. Пирогова с.В. – М.: Изд. Дом “Социальные отношения”. Издательство “Перспектива”, 2003. – 428 c. 19. Комерційна діяльність: навчальний посібник /[Криковцева Н.О., Казакова О.Б., Саркісян Л.Г., Авдєєнко Л.Л. та ін.]. – К.: Центр учбової літератури, 2007 – 296 с. 20. Курс экономики / Под ред. Б.А. Райзберга. – М.: Инфра-М, 1997. – 720 с. 21. Кущ Н.П. Електронна комерція: проблеми розвитку в українському інформаційному просторі / М.І. Попова, Н.П. Кущ // Наукові праці Кіровоградського державного технічного університету. Економічні науки. Частина 2. – Вип. 4. – Кіровоград: КДТУ, 2003. – 260 с. – с. 201-206 22. Маєвська А.А. Електронна комерція і право / Уклад. А.А. Маєвська. – Х.:2010. – 256 с. 23. Макарова М.В. Електронна комерція: [посібник для студентів вищих навчальних закладів] / М.В. Макарова. – К.:Видавничий центр “Академія”, 2002. – 272 с. 24. Максимова Т.С. Використання електронної комерції роздрібними торговельними підприємствами / Т.С. Максимова, Д.В. Сорочан // Торгівля і ринок України / Тематичний збірник наукових праць. – Донецьк, 2010. – Випуск 29. – с. 273-279 25. Мартова А.В. Сущность и основные характеристики электронного бизнеса, электронной коммерции, электронного и интернет-маркетинга /А.В. Мартова // Культура народов Причерноморья. – 2004. –№ 56. – с. 146-152 26. Марченко И.С. Системный подход к управлению коммерческой деятельностью ор-ганизаций / И.С. Марченко // Вестник МГТУ. – 2010. – Т. 13, № 1. – с. 27-30 27. Мелюхин И.С. Информационное общество: достижения, проблемы, тенденции развития. – М.: МГУ, 1999. – 208 с. 28. Міжнародні фінанси: [підручник] / О.І. Рогач, А.С. Філіпенко, Т.С. Шемет та ін.; за ред. О.І. Рогача. – К.: Либідь, 2003. – 784 с. 29. Міщенко В.І. Електронний бізнес на ринку фінансових послуг: [практич. посіб.] / В.І. Міщенко, А.В. Шаповалов, Г.В. Юрчук. – К.: “Знання”, КОО, 2003. – 278 с. 30. Організація торгівлі: [підручник] / [Апопій В.В., Міщук І.П., Ребицький В.М. та ін.,]; за редакцією В.В. Апопія. – [2-е вид., перероб. та доп.] – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 616 с. 31. Основы маркетинга / Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В.: [пер.с англ.] – М.: Вильямс, 2001. – 944 с. 32. Пиріг С.О. Платіжні системи / С.О. Пиріг. – Издательство: “Центр учбової літератури”, 2008. – 240 с. 33. Пластун В.Л. Проблеми та тенденції розвитку систем електронних розрахунків на міжнародних ринках / В.Л. Пластун // Вісник Української академії банківської справи. – 2003. – № 1(14). – с. 8-10 34. Плескач В.Л. Електронна комерція: [підручник] / В.Л. Плескач, Т.Г. Затонацька. – К.: Знання, 2007. – 535 с. 35. Половцева Ф.П. Коммерческая деятельность: учебник / Ф.П. Половцева. – М.: Изд-во ИНФРА-М, 2001. – 248 с. 36. Попова І.В. Тенденції та перспективи розвитку електронної комерції в Україні: зб. матер. VІI міжнар. наук.-практ. конф. молодих науковців [“Україна – ЄС – Європа: нові виклики та модернізація відносин”], (18 квітня 2007 року) / Попова І.В., Крюченкова Н.О. – К.: УАЗТ, 2007. – 416 с. 37. Ревинова С.Ю. Становление и тенденции развития электронной коммерции: на примере США: дис... к.э.н.: 08.00.14 / Светлана Юрьевна Ревинова. – Москва, 2004. – 218 c. 38. Рублевская Ю.В. Моделирование бизнеса в интернет-среде / Ю.В. Рублевская, Е.В. Попов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №2 (22). – с. 87-102. 39. Русева О.Н. Стратегическое управление коммерческой деятельностью предприятия / О.Н. Русева, А.С. Балан // Труды Одесского политехнического университета. – 2003. – Вып. 2 (20). – с. 1-4. 40. Словник економічних термінів: менеджмент, маркетинг, підприємництво: навч.-метод. Посібник / Завадський Й.С., Осовська Г.В., Юшкевич О.О. – Житомир: ЖІТІ, 1991. – 444 с. 41. Успенский И.В. Энциклопедия Интернет-бизнеса / И.В. Успенский. – СПб.: Питер, 2001. – 156 с. 42. Царев В.В. Электронная коммерция / В.В. Царев, А.А. Кантарович. – СПб: Питер, 2002. – 320 с. 43. Шевченко О.Електронна комерція в умовах чинного законодавства /О. Шевченко // Право України. – 2003. – № 1(10). – с. 142-143 44. Эймор Д. Электронный бизнес: эволюция и/или революция [пер. с англ.] / Д. Эймор. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2001. – 752 c. 45. Электронная коммерция: [учеб. пособие для служащих гос. организаций и коммерческих фирм] / Под общ. ред. Л.Д. Реймана. – М.: НТЦ “ФИОРД-ИНФО“, 2002. – 272 с. 46. Юридична енциклопедія: [в 6-ти томах] / Під ред. Ю.С. Шемчушенка та ін. – К.: Вид-во “Українська енциклопедія” імені М. П. Бажана, 2003. – Т. 2. – 524 c. 47. Ярова І.І. Управління продажами на основі механізмів електронної комерції / І.І. Ярова // Вісник Хмельницького університету / Економічні науки. – Хмельницький, 2010. – № 2. – Т. 3. – с. 100- 103. 48. Bryl J. Bezpieczeństwo systemow e Commerce: zbiór prac naukowych [“Inspired by Internet”] / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. – Poznań, 2004. – 126 s. – S. 19-34. 49. Budziewicz А.E-commerce jako element wspomagający funkcjonowanie krajowego operatora pocztowego w oliczu globalizacji zbiór prac naukowych [“Przemiany i perspektywy polskich przedsiębiorstw w dobie integracji z Unią Europejską”] / Agnieszka Budziewicz. – Warszawa, 2003. – 338 s. – S. 301-311 50. Deitel H.M. e-Business and e-Commerce for Managers / H.M. Deitel, P.J. Deitel, K.. Steinbuhler. – Upper Saddle River: Prentice Hall, 2001. – 794 p. 51. Drygas P. Strategiczne aspekty zarządzania w handlu elektronicznym: zbiór prac naukowych [“Inspired by Internet”] / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. – Poznań, 2004. – 126 s. – S. 7-18 52. Duber M. Wybrane możliwości i bariery w praktycznym wykorzystaniu Internetu w działalności gospodarczej: zbiór prac naukowych [“Przemiany i perspektywy polskich przedsiębiorstw w dobie integracji z Unią Europejską”] / Michał Duber, Rafał Kania. – Warszawa, 2003. – 338 s. – S. 291-300. 53. Eugeniusz J. Gospodarka elektroniczna / Eugeniusz Januła, Teresa Truś. –Warszawa: Difin, 2010. – 204 s. 54. Fellenshtein C. Exploring Ecommerce, Global E-business and E societies / C. Fellenshtein, R. Wood. – Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2000. – 269 p. 55. Gregor B. E-Commerce / B. Gregor. – Wydawnictwo: OficyjnaWydawnicza “Branta”. – Bydgoszcz, 2002. – 396 s. 56. Jegorowa D. Rozwój segmentów rynku transakcji internetowych: VI Konferencja Informatyki Stosowanej / Dorota Jegorowa / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie. – Chełm, 2007. – 234 s. 57. Józwiak P. Rozwój infrastruktury formacyjnokomunikacyjnej a handel-elektroniczny: zbiór prac naukowych [“Problemy globalizacji gospodarki”] / Piotr Józwiak / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. – Szczecin, 2003. – S. 201-206 58. Kalakota R. Frontiers of electronic commerce / R. Kalakota, A. Whinston. – Addison-Wesley, 1996. – 487 p. 59. Kleindl B.A. Strategic Electronic Marketing: Managing EBusiness / B.A. Kleindl. – Mason: Thomson, 2002. – 428 p. 60. Kolasinska-Morawska K. E-Commerce / Katarzyna Kolasinska- Morawska. – Społeczna wyższa szkoła przedsiębiorczości i zarządzania, 2008. – 108 s. 61. Niedźwiedziński M. Globalny handel elektroniczny / Marian Niedźwiedziński. – Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2004. – 182 s. 62. Strauss J. E-marketing / Strauss, Judy and Frost, Raymond. – Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2001. – 519 p. 63. Szpringer W. E-Commerce E-banking wyzwania globalizacji / W. Szpringer.– Wydawnictwo: DIFIN, 2002. – 208 s. 64. Wawszczyk А. E-Gospodarka. Poradnik przedsiębiorcy / Adam Wawszczyk. – Wydanie I. – Warszawa, 2003. – 142 s. 65. Wit B. Electronic comerce – budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w Internecie / B. Wit. – Lublin, 2008. – 216 s. 66. World Internet Statistics [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.internetworldstats.com/stats.htm. 67. Zwass V. Electronic Commerce: Structures and Issues / Vladimir Zwass // International Journal of Electronic Commerce. – № 1. –1996. – C. 3-23.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Сергій Федорович Легенчук, Антоніна Степанівна Скакун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.