УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Ярослав Миколайович Лагута Житомирський державний технологічний університет, Україна
  • Ольга Антонівна Ковальчук Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2015-4(74)-130-138

Ключові слова:

споживач, підприємство, система обслуговування, додаткові послуги, сервіс, якість послуг, конкурентоспроможність, клієнтоорієнтований підхід

Анотація

Розглянуто проблеми сервісного обслуговування споживачів на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано недоліки в сфері обслуговуючої частини функціонування підприємств, визначено основні особливості функціонування середовища формування системи сервісного обслуговування. Розроблено заходи щодо підвищення якості обслуговування, що можуть сприяти їх розвитку, розширенню клієнтської бази, збільшенню обсягів реалізації (товарів, робіт, послуг), а також підвищенню ефективності та доходності. Запропоновані заходи сформовано з урахуванням сучасного середовища діяльності підприємств. Обґрунтовано доцільність використання клієнтоорієнтованого підходу до замовника використанням програмного забезпечення та удосконалення  програм  CRM-системи на підприємствах, впровадження концепції «7Р».

Біографії авторів

Ярослав Миколайович Лагута, Житомирський державний технологічний університет

Ya.M. Laguta

Ольга Антонівна Ковальчук, Житомирський державний технологічний університет

O.A. Kovalchuk

Посилання

Організація і технологія надання послуг : навч. посібник / В.В. Апопій, Т.В. Футало, І.І. Олексин, Н.О. Шутовська. – К. : Академія, 2006. – 222 с.

Малюк Л.П. Сервісологія та сервісна діяльність : навч. посібник / Л.П. Малюк, О.М. Варипаєв, О.В. Зіолковська. – Х. : ХДУХТ, 2009. – 2011 с.

Лаврова Ю.В. Економіка підприємства та маркетинг : конспект лекцій / Ю.В. Лаврова. – Харків, 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://buklib.net/books/37178/.

Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник / О.В. Пашук. – К. : ВД «Професіонал», 2005. – 560 с.

Слиньков В.Н. Первоклассный сервис. Стратегия, тактика, оценка. Практические рекомендации / В.Н. Слиньков. – К. : КНТ, 2008. – 272 с.

Шканова О.М. Маркетинг послуг : навч. посібник / О.М. Шканова. – К. : Кондор, 2003. – 304 с.

Бачевський Б.Є. Потенціал і розвиток підприємства : навч. посібник / Б.Є. Бачевський, І.В. Заблодська, О.О. Решетняк. – К. : Центр навч. л-ри, 2009. – 400 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://libfree.com/186260669_ekonomika otsinka_ potentsialu_pidpriyemstva.html#730.

CRM-системи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vlasnasprava.info/ua/ business_az/ how_to_grow/it.html?_m=publications&_t=rec&id=2905.

Управління взаємовідносинами з клієнтами [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://economics.at.ua/publ/9-1-0-57.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-08

Як цитувати

Лагута, Я. М., & Ковальчук, О. А. (2016). УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(74), 130–138. https://doi.org/10.26642/jen-2015-4(74)-130-138