СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ТА ІНТЕГРАЦІЇ

Автор(и)

  • Лариса Валеріївна Протасова Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-1801-6495

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2015-3(73)-101-105

Ключові слова:

стратегічне планування розвитку підприємств, експертна оцінка процесу планування, інтеграція процесу стратегічного планування

Анотація

Узагальнено методичні рекомендації щодо інтеграції процесу стратегічного планування розвитку з існуючим процесом планування діяльності підприємства. Розкрито послідовність та відображено логіку інтеграції процесу стратегічного планування розвитку. Рекомендовано діагностику існуючого підходу до стратегічного планування проводити шляхом експертної оцінки з використанням розробленої автором програми «СП Expert», функціональними кроками якої є: а) проведення експертної оцінки визначення міри наближеності існуючої практики стратегічного планування до визначеного експертами «еталона» процесу стратегічного планування розвитку підприємства відповідно до запропонованих критеріїв; б) проведення ранжування та відбору критеріїв з урахуванням значення скоригованої оцінки; в) формування переліку критеріїв відповідності існуючого процесу стратегічного планування «еталонному», розподіл планової суми фінансування заходів щодо освоєння «еталонного» процесу стратегічного планування.

Біографія автора

Лариса Валеріївна Протасова, Житомирський державний технологічний університет

L.V. Protasova

Посилання

Ансофф И. Стратегическое управление / И.Ансофф ; сокр. пер. с англ. ; науч. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. – М. : Экономика, 1989. – 519 с.

Зелль А. Концепція стратегічного планування підприємства / А.Зелль // Журнал європейської економіки. – 2006. – № 3. – С. 237–254.

Кизим М.О. Збалансована система показників : монографія / М.О. Кизим, А.А. Пилипенко, В.А. Зінченко. – Х. : ВД «ІНЖЕК», 2007. – 192 с.

Кучер В.А. Механізм стратегії розвитку підприємства / В.А. Кучер, Т.М. Міняйло // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. – 2010. – № 1. – С. 95–99.

Bearden William O. Marketing / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. Lafarge. – Boston : McGraw-Hill, 2001. – 596 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-18

Як цитувати

Протасова, Л. В. (2015). СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ТА ІНТЕГРАЦІЇ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(73), 101–105. https://doi.org/10.26642/jen-2015-3(73)-101-105