ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІКИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ У СЕГМЕНТІ УКРАЇНСЬКОГО МЕРЕЖЕВОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2015-3(73)-54-61Ключові слова:
Інтернет-магазин, електронні соціальні мережі, реклама, маркетингові комунікаціїАнотація
Наведено результати дослідження динаміки розвитку українського сегмента різних соціальних мереж у глобальній мережі Інтернет. Розглянуто загальні методи створення і розробки Інтернет-магазину. Представлено методи створення і розробки маркетингових комунікацій для Інтернет-магазинів та їх вплив на розвиток електронного бізнесу в Україні. Наводиться детальний аналіз статистичних даних по віковому та гендерному розподілу українського сегмента найбільших світових соціальних мереж. Також представлені нові інструменти для маркетингових комунікацій, розроблені в кожній із розглянутих соціальних мереж. Узагальнено основні принципи проведення рекламної кампанії для Інтернет-магазинів з використанням цільової аудиторії певних груп у соціальних мережах.
Посилання
Boyd D. Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship / D.Boyd, N.Ellison // Journal of Computer-Mediated Communication. – 2007. – Т. 13. – № 1. – С. 210–230.
Buss A. Online Communities Handbook: Building Your Business and Brand on the Web / A.Buss, N.Strauss. – Berkeley, CA : New Riders, 2009.
Shirky C. Here Comes Everybody: The Power of Organizations without Organizations / C.Shirky. – New York : Penguin, 2008.
Основи інформаційних систем : навч. посібник / за ред. В.Ф. Ситника. – 2-ге вид., перероб. і доп. – 2013. – 411 с.
Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблікрилейшнз : монографія / В.Бебик. – К. : МАУП, 2009. – 438 с.
Інформаційні системи : підручник / В.П. Бондар, В.О. Новак, В.В. Матвєєв, М.О. Карпенко. – 2-ге вид. – К. : Каравелла, 2010. – 536 с.
Eрмолова Н.A. Продвижение бизнеса в социальных сетях Facebook, Twitter, Google+ / Н.A. Eрмолова. – М. : Альпина Паблишер, 2013. – 357 с.
Хамел Г. Конкурируя за будущее. Создание рынков завтрашнего дня / Г.Хамел, К.К. Прахалад ; пер. с англ. – М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 2012. – 288 с.
Социальные сети и виртуальные сетевые сообщества / отв. ред. Л.Н. Верченов, Д.В. Ефременко, В.И. Тищенко. — М. : ИНИОН РАН, 2013. — 360 с.
Електронне видання журналу Watcher [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://watcher.com.ua/.
Електронне видання журналу AIN [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ain.ua/2014/08/21/537620.
Електронне видання журналу Gemius [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.gemius.ru/544/kakogo-vozrasta-polzovateli-facebook-22048.html.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Іванівна Грабар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.