ЕЛЕМЕНТИ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-218-222

Анотація

Визначено основні елементи механізму формування
конкурентоспроможності підприємств. Узагальнено теоретичні підходи вчених-науковців щодо їх змістовного наповнення

Посилання

Борисова Т.М. Конкурентна стратегія на міжнародному ринку: сутність, основні характеристики та ивиди / Т.М. Борисова // Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. – 2010. – № 2. – T. 1 – С. 156-160. 2. Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенціалом предприятия: диагностика и организация: монография / А.Э. Воронкова. – 2-е изд. – Луганск.: ВНУ им. В. Даля, 2004. – 320 с. 3. Галелюк М.М. Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства / М.М. Галелюк, С.Б. Романишин, У.І. Когут // Наук. вісн. НЛТУ Укр. – 2009. – № 19.1 – С. 174-181. 4. Економіка підприємства: підручник / за ред. С. Ф. Покропивного. – 2-ге вид., перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2001. – 528 с. 5. Економічна енциклопедія: у 3-х т. / [редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін.]. – К.: Вид. центр “Академія”, 2002. – Т. 3. – 952 с. 6. Економічна стратегія фірми / под ред. А.П. Градова. – 2-е изд., испр. и доп. – СПб: Изд-во “Специальная литература”, 1999. – 496 с. 7. Забелин П.В. Основы стратегического управления / П. В. Забелин, И.К. Моисеева. – Информационно-внедренческий центр “Маркетинг”, 1998. – 195 с. 8. Зозульок О. Про посилення конкурентних переваг підприємства / О. Зозульов // Економіка України. – 2003. – № 8. – с. 33-38. 9. Іванов Ю.Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток / Ю.Б. Іванов, П.А. Орлов, О.Ю. Іванова. – НАН України, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку. – Х.: “ІНЖЕК”, 2008. – 352 с. 10. Коковіхіна О.О. Систематизація основних категорій формування конкурентоспроможності підприємства / О.О. Коковіхіна // Вісн. економіки, транспорту і промисловості. – 2009. – № 26. – С. 88-93. 11. Котельников В.Ю.Стратегическое управление. Принципиально-новые подходы для епохи быстрых перемен / В.Ю. Котельников. – М.: Эксмо, 2007. – 96 с. 12. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: навч. посіб. / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с. 13. Макаровська Т.П. Економіка підприємства: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / Т.П. Макаровська, Н.М. Бондар. – К.: МАУП, 2003. – 304 с. 14. Маркова В.Д. Маркетинг услуг / В.Д. Маркова. – М.: Изд-во “Финансы и статистика”, 1996. – 128 с. 15. Матюха А.В. Сутність за зміст конкурентних переваг банку / А.В. Матюха // Экономика Крыма. – 2010 – № 2 (31). – С. 171-175. 16. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: навч. посіб. / В. Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ “УВПК ЕксОб”, 2001. – 560 c. 17. Пєтров В. Конкурентоспроможність. Аналіз факторів, показників і критеріїв, що визначають успіх суб’єктів ринку в конкурентній боротьбі на різних рівнях економічної діяльності (мікро, мезо, макро, глобальному) / В. Пєтров // Ризик. – 1999. – № 4. – с. 4-11. 18. Позняк С.В. Конкурентні переваги і конкурентоспроможність / С. В. Позняк // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – № 1. – с. 50-54. 19. Портер Е.Майкл. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов / Майкл Е. Портер; пер. с англ. И. Минервин. – М.: АльпинаБизнес Букс, 2005. – 454 с. 20. Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь високого результата и обеспечить его устойчивость / М. Потртер; пер. с англ. – М.: АльпинаБизнес Букс, 2005. – 715 с. 21. Савчук О. Системний підхід до аналізу конкурентоспроможності промислового виробництва / О. Савчук // Економіст. – 2001. – № 12. – С. 58-61. 22. Наєнко М.Г. Стратегія підприємства: підручник / М.Г. Саєнко. – Тернопіль: Економічна думка. – 2006. – 390 с. 23. Словник економічних термінів: менеджмент, маркетинг, підприємництво: навч.-метод. посіб. / Й.С. Завадський, Г.В. Осовська, О.О. Юшкевич. – Житомир: ЖІТІ. – 1999. – 444 с. 24. Терещенко О.О. Фінансова санація та банкрутство підприємств: навч. посіб. / О.О. Терещенко. – К.: КНЕУ, 2000. – 412 с. 25. Ткачук Г.Ю. Дослідження ознак та систематизація факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства / кол. монограф. “Забезпечення соціально- економічного розвитку господарюючих систем в умовах транзитивної економіки”. – Житомир: ЖДТУ. – 2010. – С. 169- 182. 26. Ткачук Г.Ю. Конкурентоспроможність підприємства: теоретико-методологічний аспект / Г.Ю. Ткачук // Економіка: проблеми теорії та практики. Зб. наук. праць: в 4-х т. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Т. 1. – С. 285-291. 27. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посіб. / [авт. кол.: С. М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабась та ін.] – К.: КНЕУ, 2006. – 527 с. 28. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации: уч. пособ. / Р. А. Фатхутдинов – М.: Эксмо, 2004. – 544 с. 29. Фатхутдинов Р.А.Стратегический маркетинг: ученик / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Интел-Синтез, 2000. – 640 с. 30. Фєоктістова Т.В. Управління конкурентоспроможністю підприємств та її прогнозування / Т.В. Фєоктістова, В.А. Ільїна // Шкіряно-взуттєва промисловість. – 2002. – № 15 – С. 16-17. 31. Царенко О.В. Класифікація факторів конкурентних переваг галузі регіонів // О.В. Царенко // Економічний простір. – 2009. – № 22/2. – С. 13-25. 32. Шинкаренко В.Г.Управление конкурентоспособностью предприятия / В.Г. Шинкаренко, А. С.Бондаренко. – Харьков: ХНАДУ, 2003. – 186 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-07-29

Як цитувати

Ткачук, Г. Ю. (2012). ЕЛЕМЕНТИ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(59) Ч.2), 218–222. https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59) Ч.2-218-222