ЕЛЕМЕНТИ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-218-222Анотація
Визначено основні елементи механізму формування
конкурентоспроможності підприємств. Узагальнено теоретичні підходи вчених-науковців щодо їх змістовного наповнення
Посилання
Борисова Т.М. Конкурентна стратегія на міжнародному ринку: сутність, основні характеристики та ивиди / Т.М. Борисова // Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. – 2010. – № 2. – T. 1 – С. 156-160. 2. Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенціалом предприятия: диагностика и организация: монография / А.Э. Воронкова. – 2-е изд. – Луганск.: ВНУ им. В. Даля, 2004. – 320 с. 3. Галелюк М.М. Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства / М.М. Галелюк, С.Б. Романишин, У.І. Когут // Наук. вісн. НЛТУ Укр. – 2009. – № 19.1 – С. 174-181. 4. Економіка підприємства: підручник / за ред. С. Ф. Покропивного. – 2-ге вид., перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2001. – 528 с. 5. Економічна енциклопедія: у 3-х т. / [редкол.: С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін.]. – К.: Вид. центр “Академія”, 2002. – Т. 3. – 952 с. 6. Економічна стратегія фірми / под ред. А.П. Градова. – 2-е изд., испр. и доп. – СПб: Изд-во “Специальная литература”, 1999. – 496 с. 7. Забелин П.В. Основы стратегического управления / П. В. Забелин, И.К. Моисеева. – Информационно-внедренческий центр “Маркетинг”, 1998. – 195 с. 8. Зозульок О. Про посилення конкурентних переваг підприємства / О. Зозульов // Економіка України. – 2003. – № 8. – с. 33-38. 9. Іванов Ю.Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток / Ю.Б. Іванов, П.А. Орлов, О.Ю. Іванова. – НАН України, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку. – Х.: “ІНЖЕК”, 2008. – 352 с. 10. Коковіхіна О.О. Систематизація основних категорій формування конкурентоспроможності підприємства / О.О. Коковіхіна // Вісн. економіки, транспорту і промисловості. – 2009. – № 26. – С. 88-93. 11. Котельников В.Ю.Стратегическое управление. Принципиально-новые подходы для епохи быстрых перемен / В.Ю. Котельников. – М.: Эксмо, 2007. – 96 с. 12. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: навч. посіб. / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с. 13. Макаровська Т.П. Економіка підприємства: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / Т.П. Макаровська, Н.М. Бондар. – К.: МАУП, 2003. – 304 с. 14. Маркова В.Д. Маркетинг услуг / В.Д. Маркова. – М.: Изд-во “Финансы и статистика”, 1996. – 128 с. 15. Матюха А.В. Сутність за зміст конкурентних переваг банку / А.В. Матюха // Экономика Крыма. – 2010 – № 2 (31). – С. 171-175. 16. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: навч. посіб. / В. Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ “УВПК ЕксОб”, 2001. – 560 c. 17. Пєтров В. Конкурентоспроможність. Аналіз факторів, показників і критеріїв, що визначають успіх суб’єктів ринку в конкурентній боротьбі на різних рівнях економічної діяльності (мікро, мезо, макро, глобальному) / В. Пєтров // Ризик. – 1999. – № 4. – с. 4-11. 18. Позняк С.В. Конкурентні переваги і конкурентоспроможність / С. В. Позняк // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – № 1. – с. 50-54. 19. Портер Е.Майкл. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов / Майкл Е. Портер; пер. с англ. И. Минервин. – М.: АльпинаБизнес Букс, 2005. – 454 с. 20. Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь високого результата и обеспечить его устойчивость / М. Потртер; пер. с англ. – М.: АльпинаБизнес Букс, 2005. – 715 с. 21. Савчук О. Системний підхід до аналізу конкурентоспроможності промислового виробництва / О. Савчук // Економіст. – 2001. – № 12. – С. 58-61. 22. Наєнко М.Г. Стратегія підприємства: підручник / М.Г. Саєнко. – Тернопіль: Економічна думка. – 2006. – 390 с. 23. Словник економічних термінів: менеджмент, маркетинг, підприємництво: навч.-метод. посіб. / Й.С. Завадський, Г.В. Осовська, О.О. Юшкевич. – Житомир: ЖІТІ. – 1999. – 444 с. 24. Терещенко О.О. Фінансова санація та банкрутство підприємств: навч. посіб. / О.О. Терещенко. – К.: КНЕУ, 2000. – 412 с. 25. Ткачук Г.Ю. Дослідження ознак та систематизація факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства / кол. монограф. “Забезпечення соціально- економічного розвитку господарюючих систем в умовах транзитивної економіки”. – Житомир: ЖДТУ. – 2010. – С. 169- 182. 26. Ткачук Г.Ю. Конкурентоспроможність підприємства: теоретико-методологічний аспект / Г.Ю. Ткачук // Економіка: проблеми теорії та практики. Зб. наук. праць: в 4-х т. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Т. 1. – С. 285-291. 27. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посіб. / [авт. кол.: С. М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабась та ін.] – К.: КНЕУ, 2006. – 527 с. 28. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации: уч. пособ. / Р. А. Фатхутдинов – М.: Эксмо, 2004. – 544 с. 29. Фатхутдинов Р.А.Стратегический маркетинг: ученик / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Интел-Синтез, 2000. – 640 с. 30. Фєоктістова Т.В. Управління конкурентоспроможністю підприємств та її прогнозування / Т.В. Фєоктістова, В.А. Ільїна // Шкіряно-взуттєва промисловість. – 2002. – № 15 – С. 16-17. 31. Царенко О.В. Класифікація факторів конкурентних переваг галузі регіонів // О.В. Царенко // Економічний простір. – 2009. – № 22/2. – С. 13-25. 32. Шинкаренко В.Г.Управление конкурентоспособностью предприятия / В.Г. Шинкаренко, А. С.Бондаренко. – Харьков: ХНАДУ, 2003. – 186 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Ганна Юріївна Ткачук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.