МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Ярослав Васильович Остафійчук ДУ “Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-184-187

Анотація

Розглянуто підходи до управління сферою послуг на різних ієрархічних рівнях із використанням методології маркетингу. Проаналізовано функції регіонального маркетингу у сфері послуг та його структуру, можливості інтеграції в маркетинг компонентів з інших управлінських концепцій

Посилання

Башмачникова Е.В. Управление функционированием и развитием сферы услуг региона: методологические и методические аспекты : дис. ... д-ра экон. наук : 08.00.05 / Елена Валентиновна Башмачникова. – Тольятти, 2005. – 415 с. 2. Гранберг А.Г. Основы региональной экономики / А.Г. Гранберг. – [2-е изд.]. – М.: ГУ ВШЭ, 2001. – 495 с. 3. Данилишин Б.М. Сфера та ринок послуг у контексті соціальної модифікації суспільства : [монографія] / Б.М. Данилишин, В.І. Куценко, Я.В. Остафійчук. – К.: ЗАТ “Нічлава”, 2005. – 328 с. 4. Захарова С. Кризис индустриализма и концепция социального маркетинга / С. Захарова // Социологические исследования. – 1995. – № 5 – С. 34-38. 5. Лавров А.М. Реформирование экономики: региональные аспекты / А.М. Лавров, В.С. Сурнин. – Ч. 2: Региональный маркетинг и тенденции его развития. – Кемерово: Кузбассвузиздат, 1994. – 276 с. 6. Остафійчук Я.В. Питання актуалізації наукових засад розвитку сфери послуг [Електронний ресурс] / Я.В. Остафійчук // Ефективна економіка.– 2011. – № 12. – Режим доступу до журналу: http://www. economy.nayka.com.ua. 7. Хайкин М.М. Управление сферой услуг в развитии человеческого капитала / М.М. Хайкин. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2010. – 159 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-07-29

Як цитувати

Остафійчук, Я. В. (2012). МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ ПОСЛУГ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(59) Ч.2), 184–187. https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59) Ч.2-184-187