РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ЗНИЖЕННІ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-143-146Анотація
Досліджено граничні співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства. Визначено сутність граничного співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства та максимальне значення показника, який передбачає зростання маркетингових витрат при збільшенні величини виручки. Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності маркетингових заходів, в результаті чого планується збільшення виручки за рахунок зниження ціни на р відсотків і збільшення обсягу продажів на Q відсотків, додаткові витрати на маркетинговий
захід включаються до складу валових витрат підприємства і складають відсотків від суми всіх постійних витрат
Посилання
Вовчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.- метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Олександр Васильович Лепьохін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.