РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ЗНИЖЕННІ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Олександр Васильович Лепьохін Класичний приватний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-143-146

Анотація

Досліджено граничні співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства. Визначено сутність граничного співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства та максимальне значення показника, який передбачає зростання маркетингових витрат при збільшенні величини виручки. Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності маркетингових заходів, в результаті чого планується збільшення виручки за рахунок зниження ціни на р відсотків і збільшення обсягу продажів на Q відсотків, додаткові витрати на маркетинговий
захід включаються до складу валових витрат підприємства і складають  відсотків від суми всіх постійних витрат

Посилання

Вовчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.- метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-07-29

Як цитувати

Лепьохін, О. В. (2012). РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ЗНИЖЕННІ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(59) Ч.2), 143–146. https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59) Ч.2-143-146