ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • Людмила Миколаївна Кириченко Полтавський університет економіки і торгівлі, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-123-127

Анотація

Розглянуто особливості оцінки конкурентоспроможності торговельного підприємства на продовольчому ринку. Розроблено систему показників для побудови моделі конкурентоспроможності торговельних підприємств. Розраховані оцінки і радари конкурентоспроможності

Посилання

Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азоев. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с. 2. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. − СПб.: Питер, 1999. – 416с. 3. Воронкова А.Е. та ін. Підтримка конкурентоспроможного потенціалу підприємства / А.Е. Воронкова, В.П. Пономарьов, Г.І. Дібніс. – К.: Техніка, 2000. – 152 с. 4. Градов А.П. Экономическая стратегия фирмы / А.П. Градов. – Учеб. Пособие. – СПб.: Спец. Лит., 1999. – 114 с. 5. Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємства/ І.З. Должанський, Т.О. Загорна. – Навч. посібник. – К.: Центр навч. літ., – 2006. – 384 с. 6. Капітанець Ю.О. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства / Ю.О. Капітанець // Вісник Хмельницького національного університету. – 2006. – № 6. – С. 109-113. 7. Кемпебелл Э. Стратегический синергизм / Э. Кемпебелл , К.С. Лаос. − [ 2-е изд.]. − СПб.: Питер, 2004.− 416 с. 8. Криворотов В.В. Методология формирования конкурентоспособности предприятия. Препринт. Екатеринбург: ИЭ УрО РАН, 2003 р. 9. Мазаракі А.А. та ін. Економіка торговельного підприємства. / А.А. Мазаракі, Н.М. Ушакова, Л.0. Лігоненко. – Підручник для вузів. (Під ред. проф. Н.М. Ушакової) – К. “Хрещатик”, 1999. – 800 с. 10. Портер Майкл Е. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость / Майкл Е. Портер, пер с англ. Е. Калинина. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 715 с. 11. Стратегія економічного і соціального розвитку України (2004-2015 pp.) "Шляхи Європейської інтеграції" / А.С. Гальчинський, В.М. Геєць та ін. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2004. – 416 с., с. 247. 12. Терова И.К. Статистические методы построения обобщенных оценок воспроизводственного процесса развития хозяйствующего субъекта / И.К. Терова // Научные записки НГУЭУ [Электронное научное издание]. – 2007. – № 2. – Режим доступу: www.nsaem.ru/Science/Publications/Science_notes/Arch ive/2007/2/371.pdf 13. Чорна М.В. Управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій: монографія / М. В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2010. – 427с. 14. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации./ Р.А. Фатхутдинов. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Эксмо, 2005. – 544 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-07-29

Як цитувати

Кириченко, Л. М. (2012). ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(59) Ч.2), 123–127. https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59) Ч.2-123-127