ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-123-127Анотація
Розглянуто особливості оцінки конкурентоспроможності торговельного підприємства на продовольчому ринку. Розроблено систему показників для побудови моделі конкурентоспроможності торговельних підприємств. Розраховані оцінки і радари конкурентоспроможності
Посилання
Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азоев. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с. 2. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. − СПб.: Питер, 1999. – 416с. 3. Воронкова А.Е. та ін. Підтримка конкурентоспроможного потенціалу підприємства / А.Е. Воронкова, В.П. Пономарьов, Г.І. Дібніс. – К.: Техніка, 2000. – 152 с. 4. Градов А.П. Экономическая стратегия фирмы / А.П. Градов. – Учеб. Пособие. – СПб.: Спец. Лит., 1999. – 114 с. 5. Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємства/ І.З. Должанський, Т.О. Загорна. – Навч. посібник. – К.: Центр навч. літ., – 2006. – 384 с. 6. Капітанець Ю.О. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства / Ю.О. Капітанець // Вісник Хмельницького національного університету. – 2006. – № 6. – С. 109-113. 7. Кемпебелл Э. Стратегический синергизм / Э. Кемпебелл , К.С. Лаос. − [ 2-е изд.]. − СПб.: Питер, 2004.− 416 с. 8. Криворотов В.В. Методология формирования конкурентоспособности предприятия. Препринт. Екатеринбург: ИЭ УрО РАН, 2003 р. 9. Мазаракі А.А. та ін. Економіка торговельного підприємства. / А.А. Мазаракі, Н.М. Ушакова, Л.0. Лігоненко. – Підручник для вузів. (Під ред. проф. Н.М. Ушакової) – К. “Хрещатик”, 1999. – 800 с. 10. Портер Майкл Е. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость / Майкл Е. Портер, пер с англ. Е. Калинина. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 715 с. 11. Стратегія економічного і соціального розвитку України (2004-2015 pp.) "Шляхи Європейської інтеграції" / А.С. Гальчинський, В.М. Геєць та ін. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2004. – 416 с., с. 247. 12. Терова И.К. Статистические методы построения обобщенных оценок воспроизводственного процесса развития хозяйствующего субъекта / И.К. Терова // Научные записки НГУЭУ [Электронное научное издание]. – 2007. – № 2. – Режим доступу: www.nsaem.ru/Science/Publications/Science_notes/Arch ive/2007/2/371.pdf 13. Чорна М.В. Управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій: монографія / М. В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2010. – 427с. 14. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации./ Р.А. Фатхутдинов. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Эксмо, 2005. – 544 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Людмила Миколаївна Кириченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.