ОСОБЛИВОСТІ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-95-99Анотація
Розглянуто сутність, механізми управління асортиментною політикою, а також визначено алгоритм формування оптимального товарного асортименту підприємств хлібопекарської галузі України
Посилання
Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия : учеб. – М.: ИНФРА7М, 2001. – 804 с. 2. Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства: [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В.; М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського, Шк. маркетингового менеджменту. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. – 599 с. 3. Бутинець Ф.Ф. Економічний аналіз. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності 7.050106 "Облік і аудит" / Ф. Ф. Бутинець. – Житомир: ПП"Рута", 2003. – 680 с. 4. Єрмошенко М.М., Ерохін С.А., Базилюк А.В. Маркетинг / Маркетинг : підручник. – К.: Нац. акад. управління, 2011. – 631 с.: іл., табл. 5. Йохна М.А., Стадник В.В. Економіка і організація інноваційної діяльності. Навчальний посібник / М.А. Йохна, В.В. Стадник. – Київ: “Академія”,2005. – 399 с. 6. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: підручник / Кардаш В.Я., Шафалюк О.К., Антонченко М.Ю. – К.: КНЕУ, 2009 – 419 с. 7. Котлер Ф. Основы маркетинга: пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. – К.;.М.; Спб.; Изд. дом “Вильямс”, 2003. – 1056 с. 8. Марченко О.І. Ассортимент продукції підприємства як важливий фактор зростання прибутку / О.І. Марченко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. – № 8 (63). 9. Мостенська Т.Л. Основи маркетингу. Навч. Посібник / Т.Л. Мостенська. – К.: Кондор, 2005. – 240 с. 10. Мочерний С.В. Економічна енциклопедія (У трьох томах). Т. 1.- К.:Видавничий центр “Академія”, 2000. – 864 с. 11. Осовська Г.В., Осовський О.А. Менеджмент організацій: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2005. – 860 с. 12. Тарасенко Н.В. Економічний аналіз діяльності промислового підприємства – 2-ге вид., стереотип. – К.: Алеута, 2003. – 485 с. 13. Трущ Ю.Л. Аналіз факторів, що впливають на якість хлібобулочної продукції // Формування ринкових відносин в Україні:Збірник наукових праць. Вип. 4 (119) / Наук. ред. І.Г. Манцуров. – К., 2011. – 172-174 с. 14. Швайка Л.А. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник. – Львів: “Новий світ- 2000”, 2003. – 268 с. 15. Шегда А.В. Менеджмент. Підручник / А.В. Шегда. – К: Знання, 2004. – 687 с. 16. Шушкова О.В. Окремі аспекти управління товарним асортиментом підприємства / О.В. Шушкова, І.М. Глубока // Вісник СНАУ. – 2010. – вип. 5/1. – С. 64-69.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Олена Григорівна Денисюк, Ольга Валеріївна Задерейко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.