ОСОБЛИВОСТІ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Олена Григорівна Денисюк Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0003-2108-7347
  • Ольга Валеріївна Задерейко Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-95-99

Анотація

Розглянуто сутність, механізми управління асортиментною політикою, а також визначено алгоритм формування оптимального товарного асортименту підприємств хлібопекарської галузі України

Посилання

Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия : учеб. – М.: ИНФРА7М, 2001. – 804 с. 2. Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства: [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В.; М-во освіти і науки України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського, Шк. маркетингового менеджменту. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. – 599 с. 3. Бутинець Ф.Ф. Економічний аналіз. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності 7.050106 "Облік і аудит" / Ф. Ф. Бутинець. – Житомир: ПП"Рута", 2003. – 680 с. 4. Єрмошенко М.М., Ерохін С.А., Базилюк А.В. Маркетинг / Маркетинг : підручник. – К.: Нац. акад. управління, 2011. – 631 с.: іл., табл. 5. Йохна М.А., Стадник В.В. Економіка і організація інноваційної діяльності. Навчальний посібник / М.А. Йохна, В.В. Стадник. – Київ: “Академія”,2005. – 399 с. 6. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: підручник / Кардаш В.Я., Шафалюк О.К., Антонченко М.Ю. – К.: КНЕУ, 2009 – 419 с. 7. Котлер Ф. Основы маркетинга: пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. – К.;.М.; Спб.; Изд. дом “Вильямс”, 2003. – 1056 с. 8. Марченко О.І. Ассортимент продукції підприємства як важливий фактор зростання прибутку / О.І. Марченко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. – № 8 (63). 9. Мостенська Т.Л. Основи маркетингу. Навч. Посібник / Т.Л. Мостенська. – К.: Кондор, 2005. – 240 с. 10. Мочерний С.В. Економічна енциклопедія (У трьох томах). Т. 1.- К.:Видавничий центр “Академія”, 2000. – 864 с. 11. Осовська Г.В., Осовський О.А. Менеджмент організацій: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2005. – 860 с. 12. Тарасенко Н.В. Економічний аналіз діяльності промислового підприємства – 2-ге вид., стереотип. – К.: Алеута, 2003. – 485 с. 13. Трущ Ю.Л. Аналіз факторів, що впливають на якість хлібобулочної продукції // Формування ринкових відносин в Україні:Збірник наукових праць. Вип. 4 (119) / Наук. ред. І.Г. Манцуров. – К., 2011. – 172-174 с. 14. Швайка Л.А. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник. – Львів: “Новий світ- 2000”, 2003. – 268 с. 15. Шегда А.В. Менеджмент. Підручник / А.В. Шегда. – К: Знання, 2004. – 687 с. 16. Шушкова О.В. Окремі аспекти управління товарним асортиментом підприємства / О.В. Шушкова, І.М. Глубока // Вісник СНАУ. – 2010. – вип. 5/1. – С. 64-69.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-07-29

Як цитувати

Денисюк, О. Г., & Задерейко, О. В. (2012). ОСОБЛИВОСТІ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(59) Ч.2), 95–99. https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59) Ч.2-95-99