КРИТИЧНИЙ ОГЛЯД СУЧАСНИХ МЕТОДИК СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.1-172-178Анотація
Здійснено порівняння існуючих методик стратегічного вимірювання бізнесу, розглянуто проблеми їх застосування на українських підприємствах та досліджено послідовність проведення стратегічного аналізу суб’єкта господарювання задля розробки та обґрунтування стратегії його розвитку
Посилання
Гольдштейн Г.Я. Стратегический менеджмент: [Конспект лекций]. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.uran.donetsk.ua/~masters/2006/kita/sosnova/lib ary/ar t2.htm 2. Емельняненко Е.В. Организация учетно- аналитического обеспечения управления стратегическим развитием интегрированных аграрно-промышленных формирований / Е.В. Емельяненко // Вісник ЖДТУ. – 2004. – № 2. – С. 90-93. 3. Зюкова І.О. Конкурентний аналіз як інструмент управління стратегічним розвитком підприємства / І.О. Зюкова // Економіка, фінанси, право. – 2007. – № 2. –С. 3-6. 4. Костирко Р.О. Комплексний підхід до стратегічного аналізу потенціалу фінансово-економічної стійкості господарюючого суєта / Р.О. Костирко // Східноукраїнський національний університет ім. В.Даля. – 2002. – С. 141-144. 5. Мошенський С.З. Економічний аналіз: підруч. [для студ. екон. спеці. вищ. навч. зал.]. / С.З. Мошенський, О.В. Олійник. – [2-ге вид., доп. і перероб.]. – Житомир: ПП. “Рута”, 2007. – 704 с. 6. Ординська В.В. Значення узагальнюючого аналізу при визначенні стратегії маркетингу / В.В. Ординська // Фінанси України. – 1998. – № 8. – С. 42-48. 7. Осовський О.А. Основні принципи формування регіональної стратегії розвитку малого бізнесу / О.А. Осовський // Зб. наук. праць. – 2001. – № 12. – С. 166-169. 8. Парасій-Вергуненко І.М. Концептуальні засади стратегічного аналізу в банках / І.М. Парасій-Вергуненко // Фінанси України. – 2004. – № 8. – С. 111-117. 9. Партин Г.О. Формування стратегічної моделі управління витратами підприємства / Г.О. Партин // Фінанси України. – 2004. – № 11. С. 124-133. 10. Пастухова В.В. Аналіз системи стратегічного управління підприємством: методологічний аспект / В.В. Пастухова // Фінанси України. – 2000. – № 10. – С. 69-74. 11. Припотень С.В. Проблеми моделювання маркетингових стратегій малих та середніх підприємств / С.В. Припотень // Вісник ЖДТУ. – 2007. – № 2. – С. 199-203. 12. Ратушна Н.Л. Облік як складова організаційного забезпечення стратегічного моніторингу у гірничо-збагачувальних підприємствах Кривбасу Н.Л. Ратушна // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. – Тернопіль, 2007. – С. 518-521. 13. Цигилик І.І. Економічне обґрунтування діяльності підприємства на основі методів стратегічного управління / І.І. Цигилик, С.І. Вінтонов // Економіка, фінанси, право. – 2006. – № 8. – С. 3-9. 14. Цигилик І.І. Роль аналізу фінансової діяльності підприємства у системі стратегічного управління / І.І. Цигилик, О.М. Бойчук // Економіка, фінанси, право. – 2006. – № 7. – С. 8- 14. 15. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: [навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц.] / З.Є. Шершньова, С.В. Оборська, Ю.М. Ратушний. – К.: КНЕУ, 2001. – 232 с. 16. http://distant.isu.edu.ua/lib/ADD/Discipliny/_zz_Strategich_u ra vlenie/_zz_Strat_upr/konsp6_u.html 17. http://libfree.com/ 165673173_menedzhmentanaliz_tempiv_prirostu_ch
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Інна Тадеушівна Райковська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.