ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: АНАЛІЗ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІЙНОГО АПАРАТУ

Автор(и)

  • Альона Василівна Лисюк Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.1-117-119

Анотація

Згруповано та систематизовано підходи до трактування категорій “реклама” та “витрати”, визначено напрями реалізації реклами як економічного явища, що дозволило чітко сформувати змістовне наповнення поняття “витрати на рекламу” для потреб користувачів системи бухгалтерського обліку

Посилання

Безверхий К.В. Ще раз про тлумачення сутності понять “затрати” і “витрати”, “витрати виробництва” та “виробнича собівартість” [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_gum/Vzhdtu_econ/ 2010_2/44.pdf 2. Большой бухгалтерский словарь / Под ред. А.Н. Азрилияна. – М.: Институт новой экономики, 1999. – 574 с. 3. Борисов А.Б. Большой экономический словарь / А.Б. Борисов – М.: Книжный мир, 2001. – 895 с. 4. Бочко О.Ю. Сучасний стан рекламного ринку України [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/Soc_Gum/Vchtei/ 2010_4/NV-2010-V4_ 38.pdf 5. Бухгалтерський словник / [за ред. проф. Ф.Ф. Бутинця]. – Житомир: ПП “Рута”, 2001. – C. 224 6. Данайканич О.В. Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії “реклама” [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/Ekon/ 2010_30/statti/1_9. htm 7. Дерій В. Термін “витрати” і його трактування для потреб обліку та контролю [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gev/2010_1/Information_ and_analytical_support/024.pdf 8. Загородній А.Г., Вознюк Г.Л. Фінансово-економічний словник / А.Г. Загородній, Г.Л. Вознюк – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. – 714 с. 9. Закон України “Про рекламу” від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua 10. Іванченко Р.Г. Реклама: Словник термінів / Р.Г. Іванченко – К.: Всеукраїнський фонд сприяння розвитку книговидання та преси, 1998. – 207 с. 11. Ірина Велика Реклама як інструмент формування масової свідомості суспільства [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/Nz/89_5/ statti/79.pdf 12. Коломойцев В.Е. Універсальний словник економічних термінів: інвестування, конкуренція, менеджмент, маркетинг, підприємництво / В.Е. Коломойцев: Навч. посіб. – К.: Молодь, 2000. – 382 с. 13. Конопліцький В.А. Економічний словник: тлумачно-термінологічний / В.А. Конопліцький, Г.І. Філіна – К.: КНТ, 2007. – 577 с. 14. Маринич І.А., Сенюкова А.М. Сучасні підходи до формування витрат торговельного підприємства [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/ chem_biol/nvnltu/18_9/154_Marynycz_18_9.pdf 15. Мочерний С.В. Економічний словник-довідник / С.В. Мочерний – К.: Femina, 1995. – 368 с. 6. Мочерний С.В., Ларіна Я.С., Усенко О.А., Юрій С.І. Економічний енциклопедичний словник: У 2 т. Т. 2 / За ред. С.В. Мочерного. – Львів: Світ, 2006. – 568 с. 17. Остапенко Я.О. Облік витрат на виробництво та собівартість продукції в ринкових умовах [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/ Soc_Gum/ Nvnudpsu/2010_2/Ostapenko.pdf 18. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 “Витрати” [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://buhgalter911.com/Res/PSBO/ PSBO16.aspx 19. Півнюк О.П. Економічна сутність та класифікація витрат в системі управління підприємством [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/natural/Nvuu/Ekon/ 2010_29_2/statti/31.htm 20. Рогожина В.В. Реклама як особливий вид комунікації: аспекти дослідження [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/is/2010_11/ Rogozhyn.pdf 21. Сапрун И.Р., Старцева Н.Н. К вопросу об определении понятия рекламы как формы массовой коммуникации [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www. nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/znpkhnpu_lingv/ 2009_28/30.html 22. Скрипник М.І Сутність витрат як економічної категорії [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/Soc_gum/Vzhdtu_econ/2009_4/33. pdf 23. Скрицька Н.А. Реклама: до визначення поняття [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/pre/2009/ Skrycka.pdf 24. Шемшученко Ю.С. Великий енциклопедичний юридичний словник / НАН України; Інститут держави і права ім. В.М. Корецького. – К.: Юридична думка, 2007. – 992 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-07-20

Як цитувати

Лисюк, А. В. (2012). ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: АНАЛІЗ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІЙНОГО АПАРАТУ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(59) Ч.1), 117–119. https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59) Ч.1-117-119

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ