МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВОГО СЕГМЕНТУ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Наталія Юріївна Мардус

Анотація


Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно- економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства


Ключові слова


прогнозування; стратегія; стратегія ціноутворення

Повний текст:

PDF

Посилання


Хаустова В.Е., Лидовский Ю.А. Моделирование маркетинговой стратеги предприятия на рынках продукции производственно-технического назначения: Монография.- Х.: ИздательскийДом “ИНЖЭК”, 2004. – 176 с.

Гуськов В.В. и др. Тракторы. Справочная книга, 1988. Издат.: Машиностроение.- 376 с.

Антышев Н.М., Бычков Н.И. Справочник по эксплуатациитракторов.-М.: Россельхозиздат, 1985.-336 с.

Ониськів В.О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю “ціна- якість” товару //Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011, №2 с 37-47.

Маркетинг / [А.О. Старостина, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін.]; за ред. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009.-1070 с.

SimonHermann.Pricemanagement. – ElsevierScience, Amsterdam, 1989. – 319 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2012-2(60)-%p

Copyright (c) 2016 Наталія Юріївна Мардус

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.