МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВОГО СЕГМЕНТУ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2012-2(60)-224-231Ключові слова:
прогнозування, стратегія, стратегія ціноутворенняАнотація
Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно- економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства
Посилання
Хаустова В.Е., Лидовский Ю.А. Моделирование маркетинговой стратеги предприятия на рынках продукции производственно-технического назначения: Монография.- Х.: ИздательскийДом “ИНЖЭК”, 2004. – 176 с.
Гуськов В.В. и др. Тракторы. Справочная книга, 1988. Издат.: Машиностроение.- 376 с.
Антышев Н.М., Бычков Н.И. Справочник по эксплуатациитракторов.-М.: Россельхозиздат, 1985.-336 с.
Ониськів В.О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю “ціна- якість” товару //Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011, №2 с 37-47.
Маркетинг / [А.О. Старостина, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін.]; за ред. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009.-1070 с.
SimonHermann.Pricemanagement. – ElsevierScience, Amsterdam, 1989. – 319 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Наталія Юріївна Мардус
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.