ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ МЕТОДИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Анатолій Іванович Яковлєв Національний технічний університет «ХПІ», Україна
  • Людмила Сергіївна Ларка Національний технічний університет «ХПІ», Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2014-3(69)-193-199

Ключові слова:

потреба, споживачі, маркетингові дослідження, прогнозування

Анотація

Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.

Посилання

Белов А. Стратегия на гусеничном ходу / А.Белов // Оffice. – 2002. – № 7 8. – С. 28 29. 2. Бобровников К.Н. Комплексное прогнозирование создания новой техники / К.Н. Бобровников, Г.И. Клебанов. – М. : Экономика, 1989. – 203 с. 3. Влчек Р. Функционально-стоимостной анализ в управлении / Р.Влчек ; пер. с чеш. И.Ефремов. – М. : Экономика, 1986. – 176 с. 4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования. Теория, методология и практика / Е.П. Голубков. – 2-е изд. – М. : Финпресс, 2000. – 461 с. 5. Гришко С. Исследование потребительских предпочтений / С.Гришко // БизнесИнформ. – 1997. – № 23. – С. 72 75. 6. Зозулев А. К вопросу об исследовании рыночного спроса / А.Зозулев // Маркетинговые исследования в Украине. – 2004. – № 4 (5) июль август. – С. 40 53. 7. Кочкіна Н.Ю. Застосування сумісного аналізу при дослідженні інтересів споживачів / Н.Ю. Кочкіна, В.В. Мальчіков // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 5. – С. 7 42. 8. Медведев В.Ф. Технико-экономическое прогнозирование на уровне предприятия / В.Ф. Медведев, В.А. Лисичкин, С.Р. Шахназаров. – Минск : БелНИИиТЭИ, 1974. – 46 с. 9. Swaddling D. Beating the odds / D.Swaddling, M.Zobel // MarketingManagement. – 1996. – vol. 4, № 4. – P. 2 33. 10. Webster F.A. general model for understanding organizational buying behavior / F.Webster, Y.Wind // MarketingManagement. – 1996. – vol. 4, № 4. – P. 52 57.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-17

Як цитувати

Яковлєв, А. І., & Ларка, Л. С. (2014). ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ МЕТОДИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(69), 193–199. https://doi.org/10.26642/jen-2014-3(69)-193-199