ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ МЕТОДИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2014-3(69)-193-199Ключові слова:
потреба, споживачі, маркетингові дослідження, прогнозуванняАнотація
Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.
Посилання
Белов А. Стратегия на гусеничном ходу / А.Белов // Оffice. – 2002. – № 7 8. – С. 28 29. 2. Бобровников К.Н. Комплексное прогнозирование создания новой техники / К.Н. Бобровников, Г.И. Клебанов. – М. : Экономика, 1989. – 203 с. 3. Влчек Р. Функционально-стоимостной анализ в управлении / Р.Влчек ; пер. с чеш. И.Ефремов. – М. : Экономика, 1986. – 176 с. 4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования. Теория, методология и практика / Е.П. Голубков. – 2-е изд. – М. : Финпресс, 2000. – 461 с. 5. Гришко С. Исследование потребительских предпочтений / С.Гришко // БизнесИнформ. – 1997. – № 23. – С. 72 75. 6. Зозулев А. К вопросу об исследовании рыночного спроса / А.Зозулев // Маркетинговые исследования в Украине. – 2004. – № 4 (5) июль август. – С. 40 53. 7. Кочкіна Н.Ю. Застосування сумісного аналізу при дослідженні інтересів споживачів / Н.Ю. Кочкіна, В.В. Мальчіков // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 5. – С. 7 42. 8. Медведев В.Ф. Технико-экономическое прогнозирование на уровне предприятия / В.Ф. Медведев, В.А. Лисичкин, С.Р. Шахназаров. – Минск : БелНИИиТЭИ, 1974. – 46 с. 9. Swaddling D. Beating the odds / D.Swaddling, M.Zobel // MarketingManagement. – 1996. – vol. 4, № 4. – P. 2 33. 10. Webster F.A. general model for understanding organizational buying behavior / F.Webster, Y.Wind // MarketingManagement. – 1996. – vol. 4, № 4. – P. 52 57.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Анатолій Іванович Яковлєв, Людмила Сергіївна Ларка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.