ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ НАМІРІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ДОСЯГНЕННЯ МОЖЛИВИХ ПЕРЕВАГ ІНТЕГРАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

  • Наталія Іванівна Скопенко Національний університет харчових технологій, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2014-2(68)-160-167

Ключові слова:

інтеграція, об’єднання, стратегічні наміри, інтеграційні переваги

Анотація

Інтеграція є раціональним способом досягнення конкурентних переваг, характер яких впливає на тип інтеграційної взаємодії. Одним із основних завдань при обґрунтуванні інтеграції є визначення бажаних вигід (інтеграційних переваг). Для визначення завдань та доцільності об’єднання, злиття/поглинання або внутрішньофірмової інтеграції удосконалена матриця стратегічних намірів на основі формулювання джерел та сфер виникнення інтеграційних переваг, шляхів  та інструментів досягнення бажаних вигід. Основними джерелами очікуваних в результаті інтеграції переваг є економіка, потенціал та синергія. Визначені основні інструменти досягнення інтеграційних переваг: фінансові, маркетингові, техніко-технологічні, організаційно-управлінські. Обґрунтовані сфери бізнесу, в яких можна очікувати інтеграційні вигоди: бізнес-процеси (операції), продукти та ринки. На основі удосконаленої матриці сформульовані типові стратегічні комбінації з визначенням рівня важливості можливих інтеграційних переваг.

Посилання

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И.Ансофф ; пер. с англ. С.Жильцов ; под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 1999. – 413 с. 2. Баккер Г. Как успешно объединить две компании / Г.Баккер, Д.Хелминк ; пер. с анг. Т.И. Митасова ; науч. ред. Г.А. Ясницкий, А.Г. Ясницкая. – Минск : Гревцов Паблишер, 2008. – 288 с. 3. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент / Р.А. Фатхудинов. – М. : Издат.-книготорг. центр «Маркетинг», 2002. – 892 с. 4. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент : учебник / Р.А. Фатхудинов. – 7-е изд., испр. и доп. – М. : Дело, 2005. – 448 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-12

Як цитувати

Скопенко, Н. І. (2014). ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ НАМІРІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ДОСЯГНЕННЯ МОЖЛИВИХ ПЕРЕВАГ ІНТЕГРАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(68), 160–167. https://doi.org/10.26642/jen-2014-2(68)-160-167