ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2013-4(66)-66-73Ключові слова:
товарна категорія, кроскатегорійний аналіз, рітейлерАнотація
Обґрунтовано необхідність визначення етапів управління товарною категорією; основних цілей магазину залежно від товарних категорій; застосування методики кроскатегорійного аналізу товарного асортименту рітейлера; визначення комплексу заходів щодо вдосконалення асортиментної політики.
Посилання
Категорійний менеджмент: теорія і практика в Росії / Є.Буянова, Н.Давидов, Л.Кельба [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ecr-all.org/wp-content/uploads/2009/09/catman-ecrrus.pdf. 2. Категорійний менеджмент або як збільшити прибути : Форум – 1С . [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://forum-1c.ru/index.php?topic=11551.0. 3. Крещенко О. Впровадження категорійного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі : зб. наук. праць / О.Крещенко // Економічний аналіз / Тернопільський національний економічний університет. – Тернопіль : Вид.-поліграф. центр Тернопільського нац. економ. ун. «Економічна думка», 2011. – Вип. 9. – Ч. 3. – С. 156–159. 4. Марченко І.С. Категорійний менеджмент в комерції: інструмент управління асортиментом товарів у роздрібній торгівлі / І.С. Марченко // Вісник МГТУ. – М. –№ 1. – Т. 14. – 2011. – С. 25–29. 5. Миколаїв І. Категорійний менеджмент як інструмент оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників / І.Миколаїв [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.speakup.com.ua/files/PRORetail_CM_TM.pdf. 6. Сысоева С.В. Категорийный менеджмент. Курс управления ассортиментом в рознице (+СD) / С.В. Сысоева, Е.А. Бузукова // Серия : Розничная торговля. – СПб. : Питер, 2008. – 336 с. 7. Category management: positioning your organization to win // To win by nielsen marketing research. – Hardcover, 1993. – 176 p. 8. Fischer Р.M. Advanced accounting / P.M. Fischer // South-western (Thomson learing). – 2006. – 1194 p. 9. Jackson S. Management accounting / S.Jackson // South-western (Thomson learing). – 2006. – 569 p. 10. Karol J. Consumer-centric category management: how to increase profits by managing categories based on consumer needs / J.Karol, Al Heller. – WILEY. : ACNielsen, 2006. – 356 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Світлана Олександрівна Кузнецова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.