ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Світлана Олександрівна Кузнецова

Анотація


Обґрунтовано необхідність визначення етапів управління товарною категорією; основних цілей магазину залежно від товарних категорій; застосування методики кроскатегорійного аналізу товарного асортименту рітейлера; визначення комплексу заходів щодо вдосконалення асортиментної політики.


Ключові слова


товарна категорія; кроскатегорійний аналіз; рітейлер

Повний текст:

PDF

Посилання


Категорійний менеджмент: теорія і практика в Росії / Є.Буянова, Н.Давидов, Л.Кельба [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ecr-all.org/wp-content/uploads/2009/09/catman-ecrrus.pdf.

Категорійний менеджмент або як збільшити прибути : Форум – 1С . [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://forum-1c.ru/index.php?topic=11551.0.

Крещенко О. Впровадження категорійного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі : зб. наук. праць / О.Крещенко // Економічний аналіз / Тернопільський національний економічний університет. – Тернопіль : Вид.-поліграф. центр Тернопільського нац. економ. ун. «Економічна думка», 2011. – Вип. 9. – Ч. 3. – С. 156–159.

Марченко І.С. Категорійний менеджмент в комерції: інструмент управління асортиментом товарів у роздрібній торгівлі / І.С. Марченко // Вісник МГТУ. – М. –№ 1. – Т. 14. – 2011. – С. 25–29.

Миколаїв І. Категорійний менеджмент як інструмент оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників / І.Миколаїв [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.speakup.com.ua/files/PRORetail_CM_TM.pdf.

Сысоева С.В. Категорийный менеджмент. Курс управления ассортиментом в рознице (+СD) / С.В. Сысоева, Е.А. Бузукова // Серия : Розничная торговля. – СПб. : Питер, 2008. – 336 с.

Category management: positioning your organization to win // To win by nielsen marketing research. – Hardcover, 1993. – 176 p.

Fischer Р.M. Advanced accounting / P.M. Fischer // South-western (Thomson learing). – 2006. – 1194 p.

Jackson S. Management accounting / S.Jackson // South-western (Thomson learing). – 2006. – 569 p.

Karol J. Consumer-centric category management: how to increase profits by managing categories based on consumer needs / J.Karol, Al Heller. – WILEY. : ACNielsen, 2006. – 356 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2013-4(66)-%p

Copyright (c) 2016 Світлана Олександрівна Кузнецова

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.