ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Автор(и)

  • Світлана Олександрівна Кузнецова Харківський торговельно-економічний інститут. Київського національного торговельно-економічного університету., Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2013-4(66)-66-73

Ключові слова:

товарна категорія, кроскатегорійний аналіз, рітейлер

Анотація

Обґрунтовано необхідність визначення етапів управління товарною категорією; основних цілей магазину залежно від товарних категорій; застосування методики кроскатегорійного аналізу товарного асортименту рітейлера; визначення комплексу заходів щодо вдосконалення асортиментної політики.

Посилання

Категорійний менеджмент: теорія і практика в Росії / Є.Буянова, Н.Давидов, Л.Кельба [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ecr-all.org/wp-content/uploads/2009/09/catman-ecrrus.pdf. 2. Категорійний менеджмент або як збільшити прибути : Форум – 1С . [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://forum-1c.ru/index.php?topic=11551.0. 3. Крещенко О. Впровадження категорійного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі : зб. наук. праць / О.Крещенко // Економічний аналіз / Тернопільський національний економічний університет. – Тернопіль : Вид.-поліграф. центр Тернопільського нац. економ. ун. «Економічна думка», 2011. – Вип. 9. – Ч. 3. – С. 156–159. 4. Марченко І.С. Категорійний менеджмент в комерції: інструмент управління асортиментом товарів у роздрібній торгівлі / І.С. Марченко // Вісник МГТУ. – М. –№ 1. – Т. 14. – 2011. – С. 25–29. 5. Миколаїв І. Категорійний менеджмент як інструмент оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників / І.Миколаїв [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.speakup.com.ua/files/PRORetail_CM_TM.pdf. 6. Сысоева С.В. Категорийный менеджмент. Курс управления ассортиментом в рознице (+СD) / С.В. Сысоева, Е.А. Бузукова // Серия : Розничная торговля. – СПб. : Питер, 2008. – 336 с. 7. Category management: positioning your organization to win // To win by nielsen marketing research. – Hardcover, 1993. – 176 p. 8. Fischer Р.M. Advanced accounting / P.M. Fischer // South-western (Thomson learing). – 2006. – 1194 p. 9. Jackson S. Management accounting / S.Jackson // South-western (Thomson learing). – 2006. – 569 p. 10. Karol J. Consumer-centric category management: how to increase profits by managing categories based on consumer needs / J.Karol, Al Heller. – WILEY. : ACNielsen, 2006. – 356 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-22

Як цитувати

Кузнецова, С. О. (2013). ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(66), 66–73. https://doi.org/10.26642/jen-2013-4(66)-66-73

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ