КВАЛІФІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ «ПОСЛУГИ ВИЩОЇ ОСВІТИ» У КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДОКТРИНИ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2013-3(65)-133-140Ключові слова:
послуга, вища освіта, маркетинг, послуги вищої освітиАнотація
В результаті аналізу наукової літератури визначено поняття «послуги вищої освіти». Систематизовано властивості, що відрізняють послуги вищої освіти в контексті основних понять маркетингової доктрини. Це дозволить розробити теоретико-методологічні основи маркетингового інструментарію управління вищою освітою у ринкових умовах господарювання, що забезпечить більшу ефективність функціонування закладу освіти та повніше задоволення потреб споживачів.Посилання
Grönroos C. Service management and marketing / C.Grönroos. – West Sussex, 2000. – 116 с. 2. International Standard Classification of Education. ISCED / UNESCO [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uis.unesco.org/Education/Pages/ international-standard-classification-of-education.aspx. 3. ISCED 1997 MAPPINGS [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uis.unesco.org/Education/ ISCEDMappings/Pages/default.aspx. 4. Зотов В.Н. Разработка стратегии и тактики маркетинговой деятельности вузов на рынке образовательных услуг и научно-технической продукции : автореф. дис. ... канд. экон. наук / В.Н. Зотов. – М. : РЭА им. Г.В. Плеханова, 1997. – 18 с. 5. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль / Ф.Котлер ; пер. с англ. – 9-е изд. – СПб. : Питер, 1999. – 887 с. 6. Маркс К. Сочинения / К.Маркс, Ф.Энгельс. – М. : Политиздат, 1975. – Т. 25, Ч. I. – 413 с. 7. Ожегов С.И. Толковый словарь русского язика / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова / Рос. АН, Ин-т рус. яз., Рос. фонд культуры. – М. : Азъ, 1993. – 955 с. 8. Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг / А.П. Панкрухин // Маркетинг в России и за рубежом. – 1997.– № 7–8. – C. 8–20. 9. Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг в высшем и дополнительном образовании : учеб. пособие / А.П. Панкрухин. – М. : Интерпракс, 1995. – 378 с. 10. Панкрухин А.П. Образовательные услуги: точка зрения маркетолога /А.П. Панкрухин // Аlma mater. – 1997.– № 3. – C. 10–32. 11. Панкрухин А.П. Философские аспекты маркетингового подхода к образованию /А.П. Панкрухин // Аlma mater. – 1997. – № 1. – C. 5–15. 12. Податковий кодекс України // Відомості Верховної Ради України від 08.04.2011. – 2011 р. – № 13 / № 13–14, № 15–16, № 17. – С. 556, ст. 112. 13. Полат Е.С. К проблеме определения эффективности дистанционной формы обучения / Е.С. Полат // Открытое образование. – 2005. – № 3. – С. 71–77. 14. Попов Е.Н. Услуги образования и рынок / Е.Н. Попов // Российский экономический журнал. – 1992. – № 6. – С. 65–71. 15. Про освіту / Закон України // Відомості Верховної Ради УРСР від 20.08.1991. – 1991 р. – № 34, ст. 451. 16. Сагинова О.В. Маркетинг образовательных услуг / О.В. Сагинова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – № 1 (9). – С. 48–59. 17. Скрипак Е.И. К вопросу о понятии «образовательная услуга» / Е.И. Скрипак // Интеллектуальный и индустриальный потенциал регионов России : мат. Всерос. науч. чтений. – Кемерово, 1999. – С. 157–159 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://history.kemsu.ru/tezis/novosib.htm. 18. Цивільне право України : підручник ; у 2 т. / В.І. Борисова (кер. авт. кол.) ; Л.М. Баранова, І.В. Жилінкова та ін. – К. : Вентері, 2004. – Т. 2. – 380 с. 19. Циганкова Т.М. Глобальна торгова система: розвиток інститутів, правил, інструментів СОТ : монографія / Т.М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 2003. – 660 с. 20. Ченцов А.А. Инновационные стратегии на рынке образовательных услуг : автореф. дис. ... канд. эконом. наук : спец. 08.00.10 / А.А. Ченцов. – М., 1998. – 22 с. 21. Щетинин В.П. Своеобразие российского рынка образовательных услуг / В.П. Щетинин // Мировая экономика и международные отношения. – 1997. – № 11. – С. 66–73. 22. Фишер С. Экономика / С.Фишер, Р.Дорнбуш, Р.Шмалензи. – М. : Дело, 1993. – 304 с. 23. Щетинин В.П. Экономика образования / В.П. Щетинин, Н.А. Хроменков, Б.С. Рябушкин. – М. : Российское педагогическое агентство, 1998. – 306 с. 24. Экономическая энциклопедия / научн. ред. совет издательства «Экономика» ; Ин-т экон. РАН ; гл. ред. Л.И. Абалкин. – М. : Экономика, 1999. – 1055 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олег Адольфович Кратт, Ганна Петрівна Доровських
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.