КВАЛІФІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ «ПОСЛУГИ ВИЩОЇ ОСВІТИ» У КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДОКТРИНИ

Автор(и)

  • Олег Адольфович Кратт Автомобільно-дорожній інститут ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», Україна
  • Ганна Петрівна Доровських Автомобільно-дорожній інститут ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2013-3(65)-133-140

Ключові слова:

послуга, вища освіта, маркетинг, послуги вищої освіти

Анотація

В результаті аналізу наукової літератури визначено поняття «послуги вищої освіти». Систематизовано властивості, що відрізняють послуги вищої освіти в контексті основних понять маркетингової доктрини. Це дозволить розробити теоретико-методологічні основи маркетингового інструментарію управління вищою освітою у ринкових умовах господарювання, що забезпечить більшу ефективність функціонування закладу освіти та повніше задоволення потреб споживачів

Посилання

Grönroos C. Service management and marketing / C.Grönroos. – West Sussex, 2000. – 116 с. 2. International Standard Classification of Education. ISCED / UNESCO [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uis.unesco.org/Education/Pages/ international-standard-classification-of-education.aspx. 3. ISCED 1997 MAPPINGS [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uis.unesco.org/Education/ ISCEDMappings/Pages/default.aspx. 4. Зотов В.Н. Разработка стратегии и тактики маркетинговой деятельности вузов на рынке образовательных услуг и научно-технической продукции : автореф. дис. ... канд. экон. наук / В.Н. Зотов. – М. : РЭА им. Г.В. Плеханова, 1997. – 18 с. 5. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль / Ф.Котлер ; пер. с англ. – 9-е изд. – СПб. : Питер, 1999. – 887 с. 6. Маркс К. Сочинения / К.Маркс, Ф.Энгельс. – М. : Политиздат, 1975. – Т. 25, Ч. I. – 413 с. 7. Ожегов С.И. Толковый словарь русского язика / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова / Рос. АН, Ин-т рус. яз., Рос. фонд культуры. – М. : Азъ, 1993. – 955 с. 8. Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг / А.П. Панкрухин // Маркетинг в России и за рубежом. – 1997.– № 7–8. – C. 8–20. 9. Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг в высшем и дополнительном образовании : учеб. пособие / А.П. Панкрухин. – М. : Интерпракс, 1995. – 378 с. 10. Панкрухин А.П. Образовательные услуги: точка зрения маркетолога /А.П. Панкрухин // Аlma mater. – 1997.– № 3. – C. 10–32. 11. Панкрухин А.П. Философские аспекты маркетингового подхода к образованию /А.П. Панкрухин // Аlma mater. – 1997. – № 1. – C. 5–15. 12. Податковий кодекс України // Відомості Верховної Ради України від 08.04.2011. – 2011 р. – № 13 / № 13–14, № 15–16, № 17. – С. 556, ст. 112. 13. Полат Е.С. К проблеме определения эффективности дистанционной формы обучения / Е.С. Полат // Открытое образование. – 2005. – № 3. – С. 71–77. 14. Попов Е.Н. Услуги образования и рынок / Е.Н. Попов // Российский экономический журнал. – 1992. – № 6. – С. 65–71. 15. Про освіту / Закон України // Відомості Верховної Ради УРСР від 20.08.1991. – 1991 р. – № 34, ст. 451. 16. Сагинова О.В. Маркетинг образовательных услуг / О.В. Сагинова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – № 1 (9). – С. 48–59. 17. Скрипак Е.И. К вопросу о понятии «образовательная услуга» / Е.И. Скрипак // Интеллектуальный и индустриальный потенциал регионов России : мат. Всерос. науч. чтений. – Кемерово, 1999. – С. 157–159 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://history.kemsu.ru/tezis/novosib.htm. 18. Цивільне право України : підручник ; у 2 т. / В.І. Борисова (кер. авт. кол.) ; Л.М. Баранова, І.В. Жилінкова та ін. – К. : Вентері, 2004. – Т. 2. – 380 с. 19. Циганкова Т.М. Глобальна торгова система: розвиток інститутів, правил, інструментів СОТ : монографія / Т.М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 2003. – 660 с. 20. Ченцов А.А. Инновационные стратегии на рынке образовательных услуг : автореф. дис. ... канд. эконом. наук : спец. 08.00.10 / А.А. Ченцов. – М., 1998. – 22 с. 21. Щетинин В.П. Своеобразие российского рынка образовательных услуг / В.П. Щетинин // Мировая экономика и международные отношения. – 1997. – № 11. – С. 66–73. 22. Фишер С. Экономика / С.Фишер, Р.Дорнбуш, Р.Шмалензи. – М. : Дело, 1993. – 304 с. 23. Щетинин В.П. Экономика образования / В.П. Щетинин, Н.А. Хроменков, Б.С. Рябушкин. – М. : Российское педагогическое агентство, 1998. – 306 с. 24. Экономическая энциклопедия / научн. ред. совет издательства «Экономика» ; Ин-т экон. РАН ; гл. ред. Л.И. Абалкин. – М. : Экономика, 1999. – 1055 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-17

Як цитувати

Кратт, О. А., & Доровських, Г. П. (2013). КВАЛІФІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ «ПОСЛУГИ ВИЩОЇ ОСВІТИ» У КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДОКТРИНИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(65), 133–140. https://doi.org/10.26642/jen-2013-3(65)-133-140