КВАЛІФІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ «ПОСЛУГИ ВИЩОЇ ОСВІТИ» У КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДОКТРИНИ

Олег Адольфович Кратт, Ганна Петрівна Доровських

Анотація


В результаті аналізу наукової літератури визначено поняття «послуги вищої освіти». Систематизовано властивості, що відрізняють послуги вищої освіти в контексті основних понять маркетингової доктрини. Це дозволить розробити теоретико-методологічні основи маркетингового інструментарію управління вищою освітою у ринкових умовах господарювання, що забезпечить більшу ефективність функціонування закладу освіти та повніше задоволення потреб споживачів

Ключові слова


послуга; вища освіта; маркетинг; послуги вищої освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Grönroos C. Service management and marketing / C.Grönroos. – West Sussex, 2000. – 116 с.

International Standard Classification of Education. ISCED / UNESCO [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uis.unesco.org/Education/Pages/ international-standard-classification-of-education.aspx.

ISCED 1997 MAPPINGS [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uis.unesco.org/Education/ ISCEDMappings/Pages/default.aspx.

Зотов В.Н. Разработка стратегии и тактики маркетинговой деятельности вузов на рынке образовательных услуг и научно-технической продукции : автореф. дис. ... канд. экон. наук / В.Н. Зотов. – М. : РЭА им. Г.В. Плеханова, 1997. – 18 с.

Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль / Ф.Котлер ; пер. с англ. – 9-е изд. – СПб. : Питер, 1999. – 887 с.

Маркс К. Сочинения / К.Маркс, Ф.Энгельс. – М. : Политиздат, 1975. – Т. 25, Ч. I. – 413 с.

Ожегов С.И. Толковый словарь русского язика / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова / Рос. АН, Ин-т рус. яз., Рос. фонд культуры. – М. : Азъ, 1993. – 955 с.

Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг / А.П. Панкрухин // Маркетинг в России и за рубежом. – 1997.– № 7–8. – C. 8–20.

Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг в высшем и дополнительном образовании : учеб. пособие / А.П. Панкрухин. – М. : Интерпракс, 1995. – 378 с.

Панкрухин А.П. Образовательные услуги: точка зрения маркетолога /А.П. Панкрухин // Аlma mater. – 1997.– № 3. – C. 10–32.

Панкрухин А.П. Философские аспекты маркетингового подхода к образованию /А.П. Панкрухин // Аlma mater. – 1997. – № 1. – C. 5–15.

Податковий кодекс України // Відомості Верховної Ради України від 08.04.2011. – 2011 р. – № 13 / № 13–14, № 15–16, № 17. – С. 556, ст. 112.

Полат Е.С. К проблеме определения эффективности дистанционной формы обучения / Е.С. Полат // Открытое образование. – 2005. – № 3. – С. 71–77.

Попов Е.Н. Услуги образования и рынок / Е.Н. Попов // Российский экономический журнал. – 1992. – № 6. – С. 65–71.

Про освіту / Закон України // Відомості Верховної Ради УРСР від 20.08.1991. – 1991 р. – № 34, ст. 451.

Сагинова О.В. Маркетинг образовательных услуг / О.В. Сагинова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – № 1 (9). – С. 48–59.

Скрипак Е.И. К вопросу о понятии «образовательная услуга» / Е.И. Скрипак // Интеллектуальный и индустриальный потенциал регионов России : мат. Всерос. науч. чтений. – Кемерово, 1999. – С. 157–159 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://history.kemsu.ru/tezis/novosib.htm.

Цивільне право України : підручник ; у 2 т. / В.І. Борисова (кер. авт. кол.) ; Л.М. Баранова, І.В. Жилінкова та ін. – К. : Вентері, 2004. – Т. 2. – 380 с.

Циганкова Т.М. Глобальна торгова система: розвиток інститутів, правил, інструментів СОТ : монографія / Т.М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 2003. – 660 с.

Ченцов А.А. Инновационные стратегии на рынке образовательных услуг : автореф. дис. ... канд. эконом. наук : спец. 08.00.10 / А.А. Ченцов. – М., 1998. – 22 с.

Щетинин В.П. Своеобразие российского рынка образовательных услуг / В.П. Щетинин // Мировая экономика и международные отношения. – 1997. – № 11. – С. 66–73.

Фишер С. Экономика / С.Фишер, Р.Дорнбуш, Р.Шмалензи. – М. : Дело, 1993. – 304 с.

Щетинин В.П. Экономика образования / В.П. Щетинин, Н.А. Хроменков, Б.С. Рябушкин. – М. : Российское педагогическое агентство, 1998. – 306 с.

Экономическая энциклопедия / научн. ред. совет издательства «Экономика» ; Ин-т экон. РАН ; гл. ред. Л.И. Абалкин. – М. : Экономика, 1999. – 1055 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2013-3(65)-%p

Copyright (c) 2016 Олег Адольфович Кратт, Ганна Петрівна Доровських

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.