ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ У РЕКЛАМНОМУ АГЕНСТВІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2013-2(64)-118-123Ключові слова:
реклама, організація бухгалтерського обліку, рекламний продуктАнотація
Розглянуто особливості діяльності рекламних агентств та визначено їх вплив на організацію і методику бухгалтерського обліку процесів створення, виробництва та розміщення рекламних продуктів.
Посилання
Голов С.Ф. Управлінський облік : підручник / С.Ф. Голов. – К. : Лібра, 2003. – 704 с. 2. Єрмошенко М.М. Маркетинг для магістрів : навч. Посібник : в 2 т. / М.М. Єрмо¬шенко ; за заг. ред. д.е.н., проф. М.М. Єрмошенка, д.е.н., доц. С.А. Єрохіна. – Т. 2. – К. : Національна академія управління, 2007. – 544 с. 3. Закон України “Про інформаційні агентства” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/74/95-%D0%B2%D1%80. 4. Закон України “Про рекламу” від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua. 5. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент : навч.-метод. посібник / Т.І. Лук’янець. – К. : КНЕУ, 2002. – 200 с. 6. Національний класифікатор України класифікації видів економічної діяльності [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://justicon.ua/kod-kved-2010-2011.html? language=ua#a1. 7. Новикова А.А. Методика аудита деятельности рекламных агентств / А.А. Новикова [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.dissercat.com/content/metodika-audita-deyatelnosti-reklamnykh-agentstv. 8. Овчинникова Н.Н. Рекламное дело : курс лекций / Н.Н. Овчинникова. – М. : Эксмо, 2010. – 336 с. 9. Рекламне агентство “Люкс” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.agencylux.com/pro-kompaniju.html. 10. Рекламное агентство (BTL-агентство). Организационная структура рекламного агентства [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://info-btl.ru/btl-agency-reklamnoe. 11. ТОП-30 найбільших медійних компаній світу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://brand.grouprost.com/ru/Новости/1224.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Альона Василівна Лисюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.