ОСОБЛИВОСТІ ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІНИ НА ПЛОДООВОЧЕВУ ПРОДУКЦІЮ

Ілона Олександрівна Яснолоб

Анотація


Розглянуто механізм формування ціни на плодоовочевому ринку. Визначено основні чинники формування внутрішніх цін і виробничих витрат; описано цінову ситуацію, на яку впливають сезонна циклічність, канали реалізації, регіони продажу; обрано економічно обґрунтований для підприємств метод формування цін на плодоовочеву продукцію; застосовано обраний механізм для розрахунку ціни.


Ключові слова


ціна; прибуток; собівартість; витрати; плодоовочевий ринок; овочі; плоди та ягоди

Повний текст:

PDF

Посилання


Демченко Р. Ринок овочів та баштанних культур / Р. Демченко, А. Шумейко // Пропозиція. – 2006. – № 12. – С. 41-45. 2. Діхтяр В. Овочі: теоретичні основи та особливості ринку / В. Діхтяр // Агро Перспектива. – 2010. – № 11. – С. 52-55. 3. Кирилюк Є.М. Проблемні аспекти функціонування інфраструктури аграрного ринку / Є.М. Кирилюк // Агроінком. – 2008. – № 5-6. – С.3-9. 4. Приліпка О.В. Моніторинг цін і кон'юнктура ринку овочевої продукції закритого грунту в Україні / О.В. Приліпка // Економіка АПК. – 2008. – № 6 (березень). – С. 4-7. 5. Руденко Н. Ціна впливає на привабливість овоча / Руденко Н. // Агро Перспектива. – 2010. – № 11. – С. 48-51. 6. Сало І.А. Особливості ціноутворення на ринку плодів та ягід / І.А. Сало // Економіка АПК. – 2009. – № 10. – С. 82-87. 7. Хорунжий М.Й. Проблеми ціноутворення на сільськогосподарську продукцію / М.Й. Хорунжий // Економіка АПК. – 2011. – № 1. – С. 57-61.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-346-348

Copyright (c) 2013 Ілона Олександрівна Яснолоб

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.