СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Геннадій Миколайович Ротанов

Анотація


Науково обґрунтовано теоретичні, методичні та практичні засади удосконалення
стратегічного управління конкурентоспроможністю промислового підприємства.


Ключові слова


стратегія; управління; бізнес-середовище; інструменти; конкуренція

Повний текст:

PDF

Посилання


Никифорова В.А. Анализ современных определений понятия “конкурентоспособность” / В.А. Никифорова // Вестник Донбасской государственной машиностроительной академии: сб. науч. тр. – 2008. – № 2. – С. 208-214. 2. Радзієвська С.О. Участь України в регіональних інтеграційних процесах і її вплив на підвищення конкурентоспроможності національної економіки / С.О. Радзієвська // Зовнішня торгівля: право та економіка: Науковий журнал. -2007. -№1(30). – С. 49–55. 3. Семенчук А.О. Управління конкурентними перевагами підприємства на засадах реконверсії / А.О. Семенчук // Інвестиції: практика та досвід: Наук. журнал. – 2009. – Вип. 23. – С. 57-59. 4. Смирнов Є.М. Теоретичні та методичні основи оцінки конкурентоспроможності підприємства / Є.М. Смирнов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки: Наук. журнал. – 2009. – № 4 (134). – Т. 2.– С. 130-135.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-316-319

Copyright (c) 2013 Геннадій Миколайович Ротанов

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.