СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Геннадій Миколайович Ротанов Таврійський національний університет ім. В.І. Вернадського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-316-319

Ключові слова:

стратегія, управління, бізнес-середовище, інструменти, конкуренція

Анотація

Науково обґрунтовано теоретичні, методичні та практичні засади удосконалення
стратегічного управління конкурентоспроможністю промислового підприємства.

Біографія автора

Геннадій Миколайович Ротанов, Таврійський національний університет ім. В.І. Вернадського

Директор библиотеки

Посилання

Никифорова В.А. Анализ современных определений понятия “конкурентоспособность” / В.А. Никифорова // Вестник Донбасской государственной машиностроительной академии: сб. науч. тр. – 2008. – № 2. – С. 208-214. 2. Радзієвська С.О. Участь України в регіональних інтеграційних процесах і її вплив на підвищення конкурентоспроможності національної економіки / С.О. Радзієвська // Зовнішня торгівля: право та економіка: Науковий журнал. -2007. -№1(30). – С. 49–55. 3. Семенчук А.О. Управління конкурентними перевагами підприємства на засадах реконверсії / А.О. Семенчук // Інвестиції: практика та досвід: Наук. журнал. – 2009. – Вип. 23. – С. 57-59. 4. Смирнов Є.М. Теоретичні та методичні основи оцінки конкурентоспроможності підприємства / Є.М. Смирнов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки: Наук. журнал. – 2009. – № 4 (134). – Т. 2.– С. 130-135.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-10

Як цитувати

Ротанов, Г. М. (2013). СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(63), 316–319. https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-316-319