СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-316-319Ключові слова:
стратегія, управління, бізнес-середовище, інструменти, конкуренціяАнотація
Науково обґрунтовано теоретичні, методичні та практичні засади удосконалення
стратегічного управління конкурентоспроможністю промислового підприємства.
Посилання
Никифорова В.А. Анализ современных определений понятия “конкурентоспособность” / В.А. Никифорова // Вестник Донбасской государственной машиностроительной академии: сб. науч. тр. – 2008. – № 2. – С. 208-214. 2. Радзієвська С.О. Участь України в регіональних інтеграційних процесах і її вплив на підвищення конкурентоспроможності національної економіки / С.О. Радзієвська // Зовнішня торгівля: право та економіка: Науковий журнал. -2007. -№1(30). – С. 49–55. 3. Семенчук А.О. Управління конкурентними перевагами підприємства на засадах реконверсії / А.О. Семенчук // Інвестиції: практика та досвід: Наук. журнал. – 2009. – Вип. 23. – С. 57-59. 4. Смирнов Є.М. Теоретичні та методичні основи оцінки конкурентоспроможності підприємства / Є.М. Смирнов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки: Наук. журнал. – 2009. – № 4 (134). – Т. 2.– С. 130-135.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Геннадій Миколайович Ротанов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.