ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЧНО-МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ СУБ’ЄКТАМИ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Наталія Валеріївна Кравчук Львівський національний університет ім. Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-270-273

Ключові слова:

маркетингове дослідження, стратегічно-маркетинговий інструментарій, суб’єкти туристичної діяльності, стратегічне планування, мікс-маркетинг

Анотація

Представлено результати аналітичного дослідження використання технологій стратегічного маркетингового планування в процесі управління підприємствами туристичної галузі України. На основі маркетингово-соціологічного дослідження визначено проблемні аспекти та здійснено оцінку пріоритетності показників комплексу стратегічного маркетингу.

Біографія автора

Наталія Валеріївна Кравчук, Львівський національний університет ім. Івана Франка

Директор библиотеки

Посилання

Ансофф И. Стратегическое управление / И.Ансофф. – М.: Экономика, 1989. – 519 с. 2. Багиев Г.Л. Маркетинг / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасович, Х.Анн. – М.: Экономика, 1999. – 702 с. 3. Близнюк С.В. Маркетинг в Ураїні: проблеми становлення та розвитку / С.В. Близнюк. – К.: ІВЦ “Видавництво Політехніка”, 2004. – 400 с. 4. Кифяк В.Ф. Організація туризму: навч. посіб. / В.Ф. Кифяк. – Чернівці: Книги – ХХІ, 2008. – 344 с. 5. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник./ Н. В. Куденко. – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с. 6. Ламбен Ж.-Ж. Стратегічний маркетинг./ Ж.-Ж Ламбен. – СПб.: Наука, 1996. – 589 с. 7. Левитас А.Р. Маркетинг в трудне времена / А.Р. Левитас. // Маркетинг PRO. – 2009. – №11. – С. 12-15 8. Минцберг Г. Стратегический процесс: пер с англ. / Г. Минцберг, Дж. Куин, С. Гошал. – СПб.: Питер, 2001. – 468 с. 9. Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів : Монографія. / Під ред. проф. А.П. Наливайка. – К.: КНЕУ, 2012. – 505 с. 10. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент / Р.А. Фатхутдинов. – М.: ЗАО “Бизнес-школа”, 1997. – 416 c. 11. Шишелов С.В. Злети і падіння провідних туристичних фірм України / С.В. Шишелов // Маркетинг в цифрах. – 2011. – №4. – С. 9-11.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-10

Як цитувати

Кравчук, Н. В. (2013). ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЧНО-МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ СУБ’ЄКТАМИ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(63), 270–273. https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-270-273