РИЗИК-НАВІГАЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Катерина Степанівна Бойченко

Анотація


Запропоновано методичний підхід до розробки ризик-навігатора з метою моніторингу загрозливих подій і підвищення ефективності діяльності підприємства. Досліджено вплив сталих, динамічних, маятникових і мігруючих ризиків на результативність функціонування підприємства на окремих етапах стратегічного розвитку компанії. Визначено послідовність застосування заходів щодо мінімізації ризиків.


Ключові слова


ризик-навігатор; діяльність підприємства; стратегічний розвиток

Повний текст:

PDF

Посилання


Кристенсен Клейтон М., Рейнор Майкл Е. Решение проблемы инноваций в бизнесе. Как создать растущий бизнес и успешно поддерживать его рост. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – С. 45-47.

Міллер “Organizational Risk after Modernism.” Organization Studies, 30: 157-180. К. "Організаційні ризики після модернізму"/ Організація досліджень, 2009. – С.157-180.

Slywotzky A. Turning Strategic Risk into Growth Opportunities / Harvard Business Review,, Sep 15, 2008. – p. 78-88.

Терентьев Н.Е.Модели прогнозирования развития компаний с учетом рисков. // Финансы и бизнес / № 3, 2008. – С. 81-82.

Барський В. “Яготинський маслозавод” завершив модернізацію виробництва // Веб-сайт “Укрінформ” [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrinform.ua/ukr/order/?id=987339

Група компаній “Молочний Альянс” [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://milkalliance.com.ua/enterprise.php


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-%p

Copyright (c) 2016 Катерина Степанівна Бойченко

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.