DOI: https://doi.org/10.26642/jen-2018-4 (86)-84-86

Особливості позиціонування конкурентоспроможного бренду

О. А. Ковальчук

Анотація


У роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, як ефективний інструмент управління організацією. Обґрунтовано принципи, за допомогою яких, можна створити конкурентоспроможний бренд. Надано роз’яснення головних умов для досягнення оперативного результату позиціонування. Детально розписані складові, за рахунок яких бренд матиме змогу вийти на новий рівень. Ретельно описані етапи створення логотипу та інших елементів, які допоможуть зробити підприємство більш впізнаваним. Проаналізовано необхідність досягнення прихильності споживачів до власного бренду.

Ключові слова


бренд; бренди; конкурентоспроможний бренд; позиціонування бренду

Повний текст:

PDF

Посилання


Aaker, David A. Strategic Market Management: Global Perspectives, Damien Mc. Loughlin.

Aaker, D. (2003), Sozdanie sil'nykh brendov, Izdatel'skii dom Grebennikova, M.. 254 р.

Aaker, D.E. (2003), Iokhimshtailer. Brend-liderstvo: novaya kontseptsiya brendinga, Per. s angl., Izdatel'skii Dom Grebennikova, M., 125 р.

Arrington, Dzh.R. (2013), Rukovodstvo po upravleniyu marketingom, INFRA- M, M., 392 р.

Wikipedia, Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/

Dauling, G. (2006), Nauka i iskusstvo marketinga, Per. s angl., Vektor, SPb., 96 р.

Dzhouns, F. (2005), Rol' reklamy v sozdanii sil'nykh brendov, Per. s angl., Vil'yams, M., Рр. 55–64.

Kotler, F. (2009), Marketing 21 veka, Neva Ekonomiks, SPb., 425 р.

Rudaya, E. (2006), Osnovy brend-menedzhmenta, Aspekt Press, M.

Chernatoni, L. and MakDonal'd, M. (2006), Kak sozdat' moshchnyi brend, Per. s angl., YuNITI, M., Рр. 98–103.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


  1. Aaker D.A. Strategic Market Management: Global Perspectives / D.A. Aaker, Damien Mc. Loughlin.
  2. Аакер Д. Создание сильных брендов / Д.Аакер. – М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. – 254 с.
  3. Аакер Д. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга / Д.Аакер, Э.Йохимштайлер / Пер. с англ. – М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. – 125 с.
  4. Аррингтон Дж.Р. Руководство по управлению маркетингом / Дж.Р. Аррингтон. – М. : ИНФРА-М, 2013. – 392 с.
  5. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/.
  6. Даулинг Г. Наука и искусство маркетинга / Г.Даулинг / Пер. с англ. – СПб. : Вектор, 2006. – 96 с.
  7. Джоунс Ф. Роль рекламы в создании сильных брендов / Ф.Джоунс / Пер. с англ. – М. : Вильямс, 2005. – С. 55–64 с.
  8. Котлер Ф. Маркетинг 21 века / Ф.Котлер. – СПб. : Нева Экономикс, 2009. – 425 с.
  9. Рудая Е. Основы бренд-менеджмента / Е.Рудая. – М. : Аспект Пресс, 2006.
  10. Чернатони Л. Как создать мощный бренд / Л.Чернатони, М.МакДональд / Пер. с англ. – М. : ЮНИТИ, 2006. – С. 98–103.




Copyright (c) 2019 О. А. Ковальчук

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Це видання ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.