Особливості позиціонування конкурентоспроможного бренду
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2018-4(86)-84-86Ключові слова:
бренд, бренди, конкурентоспроможний бренд, позиціонування брендуАнотація
У роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, як ефективний інструмент управління організацією. Обґрунтовано принципи, за допомогою яких, можна створити конкурентоспроможний бренд. Надано роз’яснення головних умов для досягнення оперативного результату позиціонування. Детально розписані складові, за рахунок яких бренд матиме змогу вийти на новий рівень. Ретельно описані етапи створення логотипу та інших елементів, які допоможуть зробити підприємство більш впізнаваним. Проаналізовано необхідність досягнення прихильності споживачів до власного бренду.Посилання
Aaker, David A. Strategic Market Management: Global Perspectives, Damien Mc. Loughlin.
Aaker, D. (2003), Sozdanie sil'nykh brendov, Izdatel'skii dom Grebennikova, M.. 254 р.
Aaker, D.E. (2003), Iokhimshtailer. Brend-liderstvo: novaya kontseptsiya brendinga, Per. s angl., Izdatel'skii Dom Grebennikova, M., 125 р.
Arrington, Dzh.R. (2013), Rukovodstvo po upravleniyu marketingom, INFRA- M, M., 392 р.
Wikipedia, Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/
Dauling, G. (2006), Nauka i iskusstvo marketinga, Per. s angl., Vektor, SPb., 96 р.
Dzhouns, F. (2005), Rol' reklamy v sozdanii sil'nykh brendov, Per. s angl., Vil'yams, M., Рр. 55–64.
Kotler, F. (2009), Marketing 21 veka, Neva Ekonomiks, SPb., 425 р.
Rudaya, E. (2006), Osnovy brend-menedzhmenta, Aspekt Press, M.
Chernatoni, L. and MakDonal'd, M. (2006), Kak sozdat' moshchnyi brend, Per. s angl., YuNITI, M., Рр. 98–103.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. А. Ковальчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.