Особливості позиціонування конкурентоспроможного бренду

Автор(и)

  • О. А. Ковальчук Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2018-4(86)-84-86

Ключові слова:

бренд, бренди, конкурентоспроможний бренд, позиціонування бренду

Анотація

У роботі відображені останні тенденції щодо місця позиціонування і його впливу на ефектність створеного бренду. Розглянуто поняття бренду. Торгова марка розглядається як пріоритетна складова нематеріальних активів підприємства, як ефективний інструмент управління організацією. Обґрунтовано принципи, за допомогою яких, можна створити конкурентоспроможний бренд. Надано роз’яснення головних умов для досягнення оперативного результату позиціонування. Детально розписані складові, за рахунок яких бренд матиме змогу вийти на новий рівень. Ретельно описані етапи створення логотипу та інших елементів, які допоможуть зробити підприємство більш впізнаваним. Проаналізовано необхідність досягнення прихильності споживачів до власного бренду.

Біографія автора

О. А. Ковальчук, Житомирський державний технологічний університет

O.A. Kovalchuk

Посилання

Aaker, David A. Strategic Market Management: Global Perspectives, Damien Mc. Loughlin.

Aaker, D. (2003), Sozdanie sil'nykh brendov, Izdatel'skii dom Grebennikova, M.. 254 р.

Aaker, D.E. (2003), Iokhimshtailer. Brend-liderstvo: novaya kontseptsiya brendinga, Per. s angl., Izdatel'skii Dom Grebennikova, M., 125 р.

Arrington, Dzh.R. (2013), Rukovodstvo po upravleniyu marketingom, INFRA- M, M., 392 р.

Wikipedia, Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/

Dauling, G. (2006), Nauka i iskusstvo marketinga, Per. s angl., Vektor, SPb., 96 р.

Dzhouns, F. (2005), Rol' reklamy v sozdanii sil'nykh brendov, Per. s angl., Vil'yams, M., Рр. 55–64.

Kotler, F. (2009), Marketing 21 veka, Neva Ekonomiks, SPb., 425 р.

Rudaya, E. (2006), Osnovy brend-menedzhmenta, Aspekt Press, M.

Chernatoni, L. and MakDonal'd, M. (2006), Kak sozdat' moshchnyi brend, Per. s angl., YuNITI, M., Рр. 98–103.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-29

Як цитувати

Ковальчук, О. А. (2018). Особливості позиціонування конкурентоспроможного бренду. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(86), 84–86. https://doi.org/10.26642/jen-2018-4(86)-84-86

Номер

Розділ

МЕНЕДЖМЕНТ