Ценовая политика и ее влияние на конкурентоспособность винодельческих предприятий
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2005-4(34)-%25pАнотація
Рассмотрены теоретические и практические аспекты политики ценообразования современных винодельческих предприятий и внутренний ценовой механизм ООО «Крымская винодельческая компания» как важное средство повышения конкурентоспособности фирмы.##submission.downloads##
Опубліковано
2005-12-31
Як цитувати
Анисимова, Н. Ю. (2005). Ценовая политика и ее влияние на конкурентоспособность винодельческих предприятий. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(34). https://doi.org/10.26642/jen-2005-4(34)-%p
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 Н. Ю. Анисимова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.