МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

  • Світлана Іванівна Павлова Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-5210-1669

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2006-3(37)-218-221

Анотація

Стаття присвячена проблемі визначення поняття “мерчандайзинг”, його місця та ролі у роздрібній торгівлі

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-24

Як цитувати

Павлова, С. І. (2017). МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(37), 218–221. https://doi.org/10.26642/jen-2006-3(37)-218-221

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА