МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2006-3(37)-218-221Анотація
Стаття присвячена проблемі визначення поняття “мерчандайзинг”, його місця та ролі у роздрібній торгівлі##submission.downloads##
Опубліковано
2017-07-24
Як цитувати
Павлова, С. І. (2017). МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(37), 218–221. https://doi.org/10.26642/jen-2006-3(37)-218-221
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Світлана Іванівна Павлова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.