МЕТОДИКА ОПРЕДЕЛЕНИЯ АГРОМАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ ДЛЯ КАЖДОЙ СТАДИИ ЖИЗНЕННОГО ЦИКЛА ТОВАРА
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2006-2(36)-238-241Анотація
Изложен материал по “концепции жизненного цикла товара”, а также представлен выбор оптимальной стратегии жизненного цикла исходя из фаз жизненного цикла товара.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-07-25
Як цитувати
Резникова, О. С. (2017). МЕТОДИКА ОПРЕДЕЛЕНИЯ АГРОМАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ ДЛЯ КАЖДОЙ СТАДИИ ЖИЗНЕННОГО ЦИКЛА ТОВАРА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(36), 238–241. https://doi.org/10.26642/jen-2006-2(36)-238-241
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ольга Сергеевна Резникова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.