МАРКЕТИНГОВЫЕ МЕТОДЫ ПОВЫШЕНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ ОТРАСЛИ ПТИЦЕВОДСТВА АР КРЫМ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2006-4(38)-312-315Анотація
Рассмотрены перспективные направления повышения рентабельности реализации птицеводческой продукции предприятий АРК в сфере маркетинговых коммуникаций.##submission.downloads##
Опубліковано
2006-12-11
Як цитувати
Ползиков, А. Н. (2006). МАРКЕТИНГОВЫЕ МЕТОДЫ ПОВЫШЕНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ ОТРАСЛИ ПТИЦЕВОДСТВА АР КРЫМ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(38), 312–315. https://doi.org/10.26642/jen-2006-4(38)-312-315
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 А. Н. Ползиков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.