ОСОБЕННОСТИ СОЗДАНИЯ ОРГАНИЗАЦИОННЫХ ФОРМ ПРОИЗВОДСТВА ИННОВАЦИОННЫХ ПРОДУКТОВ КАК СОСТАВЛЯЮЩИХ ИННОВАЦИОННОЙ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2007-1(39)-281-291Анотація
Дана характеристика инновационной стратегии предприятия. Рассмотрены виды, этапы и методика создания организационных форм производства инновационных продуктов
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ольга Владимировна Кантаева

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.