Засади управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-345-350Анотація
Визначається сутність конкурентоспроможності продукції підприємства. Розкрито основні підходи щодо управління конкурентоспроможністю та досліджено її стан на прикладі підприємств Житомирської області##submission.downloads##
Опубліковано
2005-09-13
Як цитувати
Ткачук, Г. Ю. (2005). Засади управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(33), 345–350. https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-345-350
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 Ганна Юріївна Ткачук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.