Засади управління конкурентоспроможністю продукції підприємства

Автор(и)

  • Ганна Юріївна Ткачук Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-345-350

Анотація

Визначається сутність конкурентоспроможності продукції підприємства. Розкрито основні підходи щодо управління конкурентоспроможністю та досліджено її стан на прикладі підприємств Житомирської області

Біографія автора

Ганна Юріївна Ткачук, Житомирський державний технологічний університет

Tkachuk G.Y.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-09-13

Як цитувати

Ткачук, Г. Ю. (2005). Засади управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(33), 345–350. https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-345-350

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА