Побудова маркетингової інформаційної системи: українська специфіка

Автор(и)

  • Олена Сохацька Тернопільська академія народного господарства, Україна
  • Мар'яна Романчукевич Тернопільська академія народного господарства, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-330-339

Анотація

Запропоновано модель інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в управлінні підприємствами. Побудовані на її основі системи маркетингової інформації повинні мати властивість адаптації до чинників ринкового середовища, що дозволить підприємству отримати додаткові конкурентні переваги

Біографії авторів

Олена Сохацька, Тернопільська академія народного господарства

Sohatska O.

Мар'яна Романчукевич, Тернопільська академія народного господарства

Romanchukevych M. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-09-13

Як цитувати

Сохацька, О., & Романчукевич, М. (2005). Побудова маркетингової інформаційної системи: українська специфіка. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(33), 330–339. https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-330-339

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА