Побудова маркетингової інформаційної системи: українська специфіка
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-330-339Анотація
Запропоновано модель інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в управлінні підприємствами. Побудовані на її основі системи маркетингової інформації повинні мати властивість адаптації до чинників ринкового середовища, що дозволить підприємству отримати додаткові конкурентні переваги##submission.downloads##
Опубліковано
2005-09-13
Як цитувати
Сохацька, О., & Романчукевич, М. (2005). Побудова маркетингової інформаційної системи: українська специфіка. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(33), 330–339. https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-330-339
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 Олена Сохацька, Мар'яна Романчукевич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.