Методологічні основи управління підприємствами готельного господарства на основі маркетингу відносин

Автор(и)

  • Катерина Іллівна Ладиченко Київський національний торговельно-економічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-302-310

Анотація

Розкрито сутність, зміст та методологічні основи управління готельними підприємствами на основі маркетингу відносин. Досліджено теоретичні основи концепції та представлено передумови його впровадження на підприємствах готельного господарства

Біографія автора

Катерина Іллівна Ладиченко, Київський національний торговельно-економічний університет

Ladychenko K.I. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-09-13

Як цитувати

Ладиченко, К. І. (2005). Методологічні основи управління підприємствами готельного господарства на основі маркетингу відносин. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(33), 302–310. https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-302-310

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА