Методологічні основи управління підприємствами готельного господарства на основі маркетингу відносин
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-302-310Анотація
Розкрито сутність, зміст та методологічні основи управління готельними підприємствами на основі маркетингу відносин. Досліджено теоретичні основи концепції та представлено передумови його впровадження на підприємствах готельного господарства##submission.downloads##
Опубліковано
2005-09-13
Як цитувати
Ладиченко, К. І. (2005). Методологічні основи управління підприємствами готельного господарства на основі маркетингу відносин. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(33), 302–310. https://doi.org/10.26642/jen-2005-3(33)-302-310
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 Катерина Іллівна Ладиченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.