ПЛАНУВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2009-1(47)-169-171Анотація
Висвітлено питання актуальності аналізу планування та формування продуктової стратегії при виході на зовнішній ринок та основних критеріїв, за якими оцінюється характеристика портфеляпропозицій підприємства. Такого роду інформація буде безцінною керівникам фірм при розробці стратегій щодо здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-03-03
Як цитувати
Карлик, Ю. Ю., & Бігдан, М. Г. (2017). ПЛАНУВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(47), 169–171. https://doi.org/10.26642/jen-2009-1(47)-169-171
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ю. Ю. Карлик, М. Г. Бігдан
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.