ПЛАНУВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК

Автор(и)

  • Ю. Ю. Карлик Кременчуцький державний політехнічний університет імені Михайла Остроградського, Україна
  • М. Г. Бігдан Кременчуцький державний політехнічний університет імені Михайла Остроградського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2009-1(47)-169-171

Анотація

Висвітлено питання актуальності аналізу планування та формування продуктової стратегії при виході на зовнішній ринок та основних критеріїв, за якими оцінюється характеристика портфеля
пропозицій підприємства. Такого роду інформація буде безцінною керівникам фірм при розробці стратегій щодо здійснення зовнішньоекономічної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-03

Як цитувати

Карлик, Ю. Ю., & Бігдан, М. Г. (2017). ПЛАНУВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(47), 169–171. https://doi.org/10.26642/jen-2009-1(47)-169-171