УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОДНА ЗІ СКЛАДОВИХ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ

Автор(и)

  • Галина Миколаївна Тарасюк Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-5112-102X
  • Надія Олександрівна Бабич Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2016-3(77)-87-92

Ключові слова:

операційна система, якість, концепція TQM

Анотація

Досліджено теоретичні основи управління операційною системою на підприємстві а саме: сутність та види операційних систем, а також їх сучасні тенденції розвитку в України. До найбільш важливих підсистем операційної системи належать такі: переробна, забезпечувальна
та підсистема управління. Визначено основні причини невідповідностей сучасних систем управління операційної системи на вітчизняних підприємствах. Основним фактором, що наразі впливає на конкурентоспроможність є якість, яка формується в першу чергу у виробничому процесі. Визначено основні підходи до комплексної
системи управління якістю, а також важливість їх функціонування на українських підприємствах. Запропоновано шляхи удосконалення управління операційною системою, на основі концепції TQM, яка передбачає застосування коригувальних дій як інструменту поліпшення системи якості. Очікується, що розвиток підприємства на основі загальної концепції якості, дозволить підвищити ефективність операційної системи в цілому.

Біографії авторів

Галина Миколаївна Тарасюк, Житомирський державний технологічний університет

Tarasyuk G.M.

Надія Олександрівна Бабич, Житомирський державний технологічний університет

 Babych N.O.

Посилання

Vasylenko, V.O. and Tkachenko, T.I. (2003), Vyrobnychyj (operacijnyj) menedzhment, CUL, Kyiv, 532p.

Gevko, I.B. (2007), Operacijnyj menedzhment, Kondor, Kyiv, 228 p.

Gellovej, L. (2002), Operacyonnyj menedzhment, Piter, St. Petersburg, 320 p.

Goncharuk, A.G. and Gagauz, I.G. (2011), “Teoretychni aspekty upravlinnja jakistju na pidpryjemstvi”, Ekonomika harchovoi' promyslovosti, No. 4, pp. 49–52.

Jes'kov, P.O. (2002), “Ukrai'ns'ka asociacija jakosti – zaporuka jakosti v Ukrai'ni”, Fakty, 20 December.

Kapinos, G.I. and Babij, I.V. (2013), Operacijnyj menedzhment, Centr uchbovoi' literatury, Kyiv, 352 p.

Kvitko, A.V. (2005), Upravlenie kachestvom, MGUESY, Moscow, 183 p.

Komarnyc'kyj, B.M. “Systemy kontrolju vyrobnychyh procesiv v rynkovyh umovah”, available at: www.uk.x-pdf.ru/5ekonomika/1719820-1-postanovka-problemi-zagalnomu-viglyadi-osnovi-diyalnostibud- yakogo-pidpri-mstva-virobnichiy-proces-yakiy-funkcionu.php

Krylova, G.D. (2004), Zarubezhnyj opyt upravlenie kachestvom, Izdatel'stvo standartov, Moscow, 298 p. 10. Lopatenko, L.A. (2007), Operacijnyj menedzhment, MAUP, Kyiv, 128 p.

Pivovarov, S.E. and Maksimcev, Y.A. (2011), Operacyonnyj menedzhment: Uchebnik dlya vuzov. Standart tret'ego pokolenija, Piter, St. Petersburg, 544 p.

Russell, S.R. and Taylor, W.B. (2010), Operations Management: Creating Value Along the Supply Chain, 7th ed., John Wiley & Sons, Inc., New York, NY, 832 p.

Sterligova, A.N. and Fel', A.V. (2009), Operacyonnyj (proyzvodstvennyj) menedzhment, YNFRA, Moscow, 187 p.

Chase, R.B., Jacobs, F.R. and Aquilano, N.J. (2004), Operations management for competitive advantage, 10th ed., Irvin McGrav-Hill, New York, NY, 765 p.

Shegda, A.V. (2002), Menedzhment, Znannja, Kyiv, 583 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-12

Як цитувати

Тарасюк, Г. М., & Бабич, Н. О. (2016). УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОДНА ЗІ СКЛАДОВИХ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(77), 87–92. https://doi.org/10.26642/jen-2016-3(77)-87-92