СУЧАСНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ольга Іванівна Грабар Житомирський державний технологічний університет, Україна
  • Оксана Миколаївна Кушніренко Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-3853-584X

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59)%20Ч.2-91-94

Анотація

Розглянуто можливості використання сучасних інтернет-технологій на основі створення ефективної інтернет-реклами для вдосконалення збутової діяльності підприємств та
надаються практичні рекомендації щодо оцінки ефективності запропонованих заходів

Посилання

Бобик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз. Монографія.К.: Вид-во: МАУП, 2005. – 438 с. 2. Віктор Ян. "Проведення рекламних компаній: Стратегія. Структура. Носії." – М.: ТОВ "Вершина", 2003. – 213 с. 3. Денисенко А. Рентабельность маркетинговой деятельности предприятия. // Справочник экономиста. – 2011. – № 9. – С. 21-27. 4. Романчукевич М.Й. Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств. Автореф. дис. на зд. наук. ступ. к. е. н. за спец. 08.06.01 – економіка, організація та управління підприємствами. – Тернопільський державний економічний університет, Тернопіль, 2006. – 22 с. 5. Створення сайту – інвестиції в майбутнє Вашого бізнесу! [Електроний ресурс] / Режим доступу: http://prodecide.com.ua/ 6. Успенський И.В. Інтернет- маркетинг [Електроний ресурс] / Режим доступу: http://www.imanbooks.com/book_245_page_2. 7. Хамел Г. Прахалад К.К. Конкурируя за будущее. Создание рынков завтрашнего дня: Пер. с англ. – М.: ЗАО “Олимп -Бизнес”, 2002. – 288 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-07-29

Як цитувати

Грабар, О. І., & Кушніренко, О. М. (2012). СУЧАСНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(59) Ч.2), 91–94. https://doi.org/10.26642/jen-2012-1(59) Ч.2-91-94