МАРКЕТИНГОВІ ВИТРАТИ ТА ЇХ ВИДИ

Автор(и)

  • Жанна Миколаївна Ющак Житомирський державний технологічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-210-213

Ключові слова:

маркетингові витрати, класифікаці, види

Анотація

Розглянуто існуючі підходи до класифікації маркетингових витрат.
Визначено відсутність єдиного підходу до класифікації маркетингових витрат.

Посилання

Білик М.С., Кіндрацька Г.І., Білик В.М. Аналіз результативності діяльності маркетингових служб підприємства // Вісник Націон. ун-ту “Львівська політехніка”. Логістика. – 2008. – № 633. – С. 43 –50. 2. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика : навч. посібник / В. Г. Герасимчук // Економічні науки. – К. : Вища школа, 1994. – 327 с. 3. Данько Т.В., Волікова М.В. Аналіз уточнення сучасних підходів до класифікації маркетингових затрат підприємства [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/natural/vcpi/TPtEV/2012_16/statia/17danko.pdf 4. Дэвид Д. Рейбштейн Расходы на маркетинг: совокупные, постоянные и переменные // электронная точка доступа: http://www.elitarium.ru/2010/06/02/ raskhody_na_marketing.html. 5. Лях І.С. Методологічні засади формування маркетингового бюджету підприємства [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/kgm_econ/2011_ 98/269-274.pdf 6. Мавріна А.О. Поняття і предметний діапазон витрат на маркетинг [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/ Vchnu_ekon/2009_5_3/091-095.pd 7. Моисеева H.И., Конышева М.В. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии: Учеб. Пособие / Под ред. Н.К. Моисеевой. – М.: Финансы и статистика, 2002.– 304 с. 8. Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни : монографія / М. А. Окландер. – К. : Наукова думка, 2002. – 168 с. 9. Руденко Ю.В Аналіз складу витрат підприємства на маркетинг [Електронний ресурс] // Режим доступу: www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uproz/ 2011_4/u1104rud.pdf 10. Сарапова Т.Е. Формирование системы оценки эффективности маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях / диссертация на соиск. уч. Степени к.э.н. по спец. 08.00.05. – 2002. – Пенза

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-22

Як цитувати

Ющак, Ж. М. (2013). МАРКЕТИНГОВІ ВИТРАТИ ТА ЇХ ВИДИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(63), 210–213. https://doi.org/10.26642/jen-2013-1(63)-210-213

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ